Nowy edytor reklam od Google
Inżynierowie Google zaprezentowali nowy edytor do zarządzania reklamą płatną za klik Google Ads. Narzędzie jest odświeżone i posiada wiele nowych funkcji.
Google Ads Editor w wersji 2.2 pojawił się kilka miesięcy po premierze poprzedniej wersji narzędzia. Nowa wersja to przede wszystkim poprawa szybkości, łatwiejsze planowanie reklam oraz szybszy dostęp do biblioteki zasobów.
Od tej wersji aplikacji zmodyfikowane zostało zarządzanie powiadomieniami np. o podłączonych do edytora kontach. Od teraz takie powiadomienia pojawią się w aplikacji. Narzędzie powiadomi administratora za pomocą alertu, że ma do odczytania ważny komunikat.
Kolejną nowością jest wprowadzenie wizualnego edytora dla harmonogramów reklam Google Ads. Umożliwia on wizualną edycję dla harmonogramów kampanii oraz niektórych zasobów reklamowych.
Na podstawie zdefiniowanej stawki CPA edytor będzie od teraz podpowiadał zalecany budżet do kampanii reklamowych w wersji video. System wyda też ostrzeżenie, jeśli Twoje CPA jest niższe niż rekomendowana stawka.