preloader
Bezpłatna wycena

agree(wymagane)
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Pełna treść polityki prywatnościRegulamin strony

1 200 zł na reklamę w Google – kto może skorzystać?

1 200 zł na reklamę w Google – kto może skorzystać?

Początek 2022 roku to wyjątkowy czas dla właścicieli stron internetowych, którzy chcą wspomóc swój biznes reklamą płatną w Internecie – Google Ads. Od lutego 2022 Google wprowadził nowe zasady przyznawanie kuponów na kampanie reklamowe, których wysokość wzrosła z dotychczasowych 375 zł do 1 200 zł! Kto może skorzystać z tej wyjątkowej oferty? Wyjaśniamy poniżej.

Kupony Google – jak to działa?

Kupony Google funkcjonują w ramach Google Ads od bardzo dawna, jednak nadal wielu użytkowników systemu Google Ads nie zdaje sobie sprawy z ich korzyści oraz warunków przyznawania. Kupony Google to nic innego jak promocyjne oferty od wyszukiwarki mające na celu zwiększenie wartości kampanii Google Ads oraz aktywizację potencjalnych użytkowników systemu. Są one przyznawane nowym kontom reklamowym. Oznacza to, że każdy nowy użytkownik systemu reklamowego może uzyskać “dofinansowanie” do swojej pierwszej kampanii. Najważniejszym ograniczeniem w pozyskiwaniu kuponów reklamowych jest okres ich ważności oraz czas doładowania kampanii. Jak to wyglądało do tej pory?

  • Kod promocyjny należało wykorzystać (dodać numer kuponu w systemie Google Ads) w ciągu 14 dni od jego otrzymania.
  • Doładowanie konta następowało automatycznie po wydaniu minimalnej zakładanej kwoty będącą równowartością wysokości kwoty doładowania w ciągu 30 dni od uruchomienia kampanii.

Kupon promocyjny można było uzyskać:

  • bezpośrednio od Google – po założeniu konta reklamowego użytkownik otrzymywał informację o przyznaniu kuponu w wiadomości mailowej od Google. Jakiś czas temu system reklamowy próbował aktywizować użytkowników posiadających nieaktywne konta do wznowienia działań PPC.
  • od agencji marketingowych posiadających status Partnera Google – agencje często wykorzystywały otrzymywane kupony reklamowe jako wartość dodaną do usługi, a zarazem swoisty “wabik” na klientów, którzy nie dysponowali dużym budżetem na prowadzenie kampanii reklamowych.

Od 1 lutego 2022 roku Google zmienił sposób przyznawania kuponów reklamowych o wysokiej wartości. Obecnie przywilej ten posiadają wyłącznie agencje spełniające warunki i uczestniczące w systemach Google Partner i Google Premier Partner. Dotychczas użytkownik mógł uzyskać kupon o wysokości maksymalnej wynoszącej 375 zł. Od 1 lutego wartość kuponu wzrosła do 1 200 zł!

Jak otrzymać 1 200 zł na kampanie reklamowe Google?

Możliwość uzyskania dofinansowania kampanii reklamowej w wysokości do 1 200 zł różni się od dotychczasowych promocji dostępnych dla użytkowników systemu Google Ads.

Najważniejszą zmianą w ramach kuponów Google jest znaczące podniesienie kwoty doładowania konta Google Ads. Możliwość uzyskania środków w wysokości 1 200 zł na kliknięcia to bez wątpienia oferta, obok której nie można przejść obojętnie. Warunki uzyskania kuponu są następujące:

  • Kupony od Google w wysokości 1 200 zł dostępne są wyłącznie za pośrednictwem agencji posiadającej aktywny status Google Partner lub Google Partner Premium. Konto reklamowe musi więc być zarządzane (dostęp menedżera) przez agencję ze statusem partnera Google. Programy partnerskie stanowią poświadczenie najwyższej jakości świadczonych usług PPC w ramach Google Ads przez wyróżnioną agencję, uzyskiwania wysokich wyników, a także potwierdzają posiadanie przez pracowników agencji aktualnych certyfikatów wiedzy.
  • Otrzymanie środków do wykorzystania w ramach kampanii związane jest z koniecznością wydania na kampanię reklamową co najmniej kwoty 1 200 zł, jednak w przypadku nowej oferty, jest na to aż 60 dni, a nie 30 jak dotychczas. Pozwala to skorzystać z kuponu od Google również mniejszym biznesom, które posiadają niższe budżety reklamowe. W przypadku osiągnięcia niższej kwoty wydatków, kwota doładowania będzie niższa – równa wydatkowanym środkom.
  • Kupony przyznawane są wyłącznie nowym kontom reklamowych, również tym, na których wyświetlenie reklamy nastąpiło w ciągu ostatnich 14 dni.
  • Konto reklamowe musi również posiadać włączoną funkcję “Oferty promocyjne” i nie może korzystać z żadnych innych form promocji.
  • Otrzymane środki nie mogą być odstąpione, przekazane czy odsprzedane – są one przypisane do konkretnego klienta.

Należy pamiętać, że w ramach promocji nie ma możliwości wskazania konkretnego konta reklamowego, dla którego chcemy uzyskać środki. Google samodzielnie weryfikuje i kwalifikuje konta do promocji.

Dlaczego nie mogę samodzielnie wnioskować o kupon Google?

Nowe, wyjątkowo atrakcyjne formy promocji w ramach nowych kont reklamowych Google Ads uzyskać można wyłącznie poprzez współpracę z agencją ze statusem Google Partner lub Google Partner Premier. Dlaczego? Jest to wyróżnienie specjalistów wykonujących usługi na rzecz swoich klientów, potwierdzenie ich specjalistycznej wiedzy z zakresu optymalizacji oraz prowadzenia kampanii reklamowych. Jest to tym samym dowód zaufania Google do swoich partnerów, a także pewność wysokiej efektywności prowadzenia kampanii reklamowych i duże szanse na pozyskanie nowych klientów za pośrednictwem agencji marketingowej.

Skontaktuj się już teraz z Partnerem Google – Agencją SEO/SEM Widzialni.pl. Skorzystaj z naszego doświadczenia, uzyskaj nawet 1 200 zł na kampanię reklamową od Google i osiągaj cele biznesowe w Internecie!

+
Brak komentarzy
Dodaj własny
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Pełna treść polityki prywatnościRegulamin strony

O blogu

Blog powstał w celu przybliżenia marketingu internetowego w wyszukiwarkach wszystkim zainteresowanym tą tematyką. Będziemy dzielić się tutaj naszą wiedzą oraz nowościami z branży. Życzymy miłej lektury.

Szukaj