preloader
Wypełnij formularz
Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.


Żegnaj PageRanku?

Żegnaj PageRanku?

Koniec cyfr? Niestety, a może w końcu? Z pewnością wiele osób ucieszy się, a inni odczują strach. Nieoficjalne chodzą słuchy, że Google zamierza zrezygnować z aktualizacji „widocznego” PageRanku.

„PageRank is something that we not have updated for a year now and we probably not going to be updating it going forward, at least in the Toolbar PageRank”

Widoczny, mam tu na myśli PageRank pokazywany w Toolbarze i widoczny we wszelkiego rodzaju narzędziach na nim bazujących.

Dobrze czy źle?

Jak przy każdych większych zmianach trzeba będzie przestawić tok myślenia oraz zmienić przyzwyczajenia. W początkowej fazie mogą pojawić się problemy z wyborem linków, ale z pewnością każdy znajdzie własne rozwiązania.

Skąd linki?

Na dzień dzisiejszy widzę pewien kłopot z wyborem linków. Dotychczas teoretycznie było jasne, które linki są dobre, a które nie. Wyższy PageRank był informacją, że link jest bardziej wartościowy. Z kolei odnośniki bez PageRanku były raczej omijane.

Gdy nie będzie aktualizacji cyfr, wybór odnośników pozostanie na wyczucie? Oczywiście jesteśmy w stanie w pewnym stopniu ocenić jaki link będzie dobry, a jaki nie. Pytanie ile dobrych linków (działających na wzrosty pozycji) pominiemy, bo zostaną uznane za mniej wartościowe?

Ostatecznie pozostaną do dyspozycji inne narzędzie oceny – Ahrefs czy MajesticSeo. Całkiem możliwe, że powstanie nowe oprogramowanie dostosowane stricte pod kątem oceny jakości odnośników.

Na koniec film w temacie:

Foto: vabulous.com/

Kursy z marketingu internetowego online!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy.

Dołącz do newslettera i otrzymuj regularną dawkę wiedzy oraz ciekawostek ze świata digital marketingu!

Z naszą pomocą zawsze będziesz na bieżąco – bez spamu!

Poznaj historie, które odmienią Twój biznes

Oglądaj na YouTube!

1
Komentarze
Dodaj własny
  1. 1

    […] albo wysokie Topical Authority – tak jak kiedyś mówiono o Page Ranku. Temu, czym jest Topical Authority i jak kształtuje świat SEO poświęcony jest poniższy […]

+
Napisz komentarz
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Pełna treść polityki prywatnościRegulamin strony

O blogu

Blog powstał w celu przybliżenia marketingu internetowego w wyszukiwarkach wszystkim zainteresowanym tą tematyką. Będziemy dzielić się tutaj naszą wiedzą oraz nowościami z branży. Życzymy miłej lektury.

Szukaj