preloader
Wypełnij formularz
Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.


Zarządzanie marką – SERM

Zarządzanie marką - SERM

Zdarza się, że po wpisaniu w wyszukiwarce Google nazwy firmy, bądź imienia i nazwiska właścicieli w wynikach wyszukiwania pojawiają się nieprzychylne opinie na ich temat. Im większe i bardziej znane przedsiębiorstwo, tym wyższe prawdopodobieństwo, że znajdzie się osoba, która będzie próbowała zaszkodzić dobremu imieniu firmy.
Często opinie są nieprawdziwe lub przedawnione, a internauci zapominają publicznie sprostować pozytywnie rozwiązane sprawy. Oferujemy analizę potencjalnych wyrażeń kluczowych, na które mogą pojawiać się negatywne dla Twojej firmy wpisy oraz – w przypadku ich wystąpienia możliwość usunięcia z wyników wyszukiwania.

SERM – dla kogo?

Opisywana usługa sprawdza się również w sytuacjach, kiedy pod kątem wizerunkowym istotne jest to, aby wybrane informacje pojawiały się po wpisaniu nazwy firmy w Google – na przykład o wprowadzanych produktach czy największych sukcesach.

zarządzanie marką w wyszukiwarkach
Podoba Ci się nasza oferta?
Co oznacza reguła niedostępności i co należy o niej wiedzieć?

Co oznacza reguła niedostępności i co należy o niej wiedzieć?

Spis treści:Co to jest reguła niedostępności? – definicja i podstawy psychologiczneJak działa reguła niedostępności w praktyce?Psychologia reguły niedostępności: dlaczego działa na nasz umysł?Reguła niedostępności w marketingu – jak ją skutecznie wykorzystać?Oferty wykorzystujące regułę niedostępności – co działa najlepiej?Jak wdrożyć regułę niedostępności w strategii marketingowej?Ograniczona ilość, ograniczony czas, niedostępność cenowa – różne formy działaniaReguła niedostępności a marketing etyczny – gdzie leży granica?Wpływ reguły niedostępności na konwersję, lojalność […]

Performance marketing – skuteczne podejście w strategii marki

Performance marketing – skuteczne podejście w strategii marki

Spis treści:Czym jest performance marketing? [Definicja i podstawy]Jak działa marketing efektywnościowy – krok po krokuJakie są cele performance marketingu i kiedy warto je stosować?Zalety performance marketingu w porównaniu do tradycyjnych działań marketingowychKampania performance marketingowa – od planowania do wdrożeniaNajczęściej wykorzystywane kanały performance marketinguModele rozliczeń w performance marketingu – CPC, CPA, CPL i inneJak mierzyć skuteczność performance marketingu i analizować wyniki?Retargeting behawioralny jako skuteczne wsparcie działań efektywnościowychPerformance marketing […]

AI w SEO, czyli jak wykorzystać sztuczną inteligencję w pozycjonowaniu strony internetowej?

AI w SEO, czyli jak wykorzystać sztuczną inteligencję w pozycjonowaniu strony internetowej?

Spis treści:Co to jest AI SEO i dlaczego warto je stosować?Funkcje sztucznej inteligencji, które rewolucjonizują SEOJak sztuczna inteligencja zmienia proces pozycjonowania?Tworzenie treści SEO z pomocą AIStrategia treści SEO oparta na danychOptymalizacja treści i analiza konkurencjiAI a Schema Markup – nowe możliwości optymalizacji SEONeural Matching – jak AI rozumie intencje użytkownikaNarzędzia wspierające SEO z wykorzystaniem AIZalety sztucznej inteligencji w SEOTrendy i statystyki – jak powszechne jest wykorzystanie […]

Wznieś się na wyżyny i dołącz do grupy ponad 1000 klientów
Telematics Technologies sp. z o.o.
„Z Agencją Widzialni.pl współpracujemy od 2014 roku w zakresie SEO 2.0 oraz od 2018 roku w zakresie kampanii Google Ads. Cenimy sobie profesjonalne podejście specjalistów z działu SEO oraz PPC i jesteśmy zadowoleni z jakości oferowanych usług, a także osiąganych rezultatów. Cenimy sobie profesjonalne podejście specjalistów z działu SEO i PPC…”
Kaliński - Układy wydechowe
„Na początku 2020 roku rozpoczęliśmy współpracę z firmą Widzialni.pl korzystając z usługi SEO 2.0. Firma Widzialni.pl już na początku współpracy wskazała nam konkretny plan działań, który obecnie wspólnie realizujemy. Cały czas pozostajemy w stałym kontakcie, obserwujemy efekty, wprowadzamy zmiany. Dzięki współpracy systematycznie notujemy lepsze wyniki, zdobywając coraz większą część rynku.”
UTAL sp. z o. o.
„Z przyjemnością rekomendujemy usługi agencji Widzialni.pl w zakresie pozycjonowania i optymalizacji stron internetowych. Z agencją jesteśmy związani od 2014 roku, a nasza współpraca wciąż trwa. Działania realizowane w ramach pozycjonowania, w tym optymalizacji stron internetowych, prowadzone są przez doświadczonych specjalistów…”
PRO-MAR S.A.
„Jako przedstawiciele Pro-Mar S.A., z przyjemnością informuję, że współpracujemy z firmą Widzialni.pl od kilku lat. Współpraca rozpoczęła się w styczniu 2014 r. i trwa nadal, ponieważ, jesteśmy bardzo zadowoleni z promocji naszej firmy w Internecie - nie tylko w Polsce, ale także za granicą.”
GoldenSubmarine Sp. z o.o. Sp.k.
„Jako niezależna agencja postdigitalowa współpracujemy z wieloma firmami, w tym z agencją Widzialni.pl. W czasie kilkuletniej współpracy poleciliśmy poznańskiej agencji kilkunastu klientów, którzy do dziś korzystają z usług z zakresu szeroko pojętego marketingu internetowego i pozycjonowania. Współpraca z Widzialnymi to szybkie, zdecydowanie i przede wszystkim skuteczne działania…”
1.723
Zrealizowanych
usług
28.936
Pozycjonowanych
fraz kluczowych
15 lat
Efektów
naszej pracy
91%
Przedłużonych
umów