preloader
Bezpłatna wycena

agree(wymagane)
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Pełna treść polityki prywatnościRegulamin strony

Raport IAB 2009

Raport IAB 2009

Pisałem kilkanaście dni temu (24.05.2010) o nowym raporcie: Raport IAB Polska „Internet 2009”.

Najwidoczniej jego wydanie nieco się przesunęło, ale dzisiaj już jest! 🙂

Można go pobrać z serwisu Mediamikser lub ze strony IAB Polska (uproszczony formularz – wystarczy podać mail):
http://www.iabpolska.pl/formularz-pobieranie-raportu-2010.html

RAPORT IAB 2009 – spis treści:

Rozdział 1
Polski rynek internetowy

Podrozdziały:

  • Dostęp do internetu
  • Konsumenci online
  • Witryny internetowe
  • Polski rynek rejestracji domen i hostingu

Rozdział 2
Reklama online

Podrozdziały:

  • Wydatki na reklamę online
  • Reklama display
  • Brand advertising
  • Branded content
  • Wideo w internecie
  • Reklama behawioralna
  • Społeczność internetowa
  • W jaki sposób zmierzyć engagement
  • SEM-marketing w wyszukiwarkach
  • Reklama kontekstowa
  • E-mail marketing
  • Mobile marketing
  • Marketing afiliacyjny
  • Marketing szeptany
  • Advergaming i reklama w grach

Rozdział 3
Handel elektroniczny

Podrozdziały:

  • Ogłoszenie i yellow pages
  • Aukcje i e-commerce
  • Usability
  • Software

Rozdział 4
Badania rynku internetowego

Podrozdziały:

  • Pomiar oglądalności witryn internetowych w Polsce
  • Badania efektywności reklamy internetowej
  • Internet w badaniach marketingowych

Rozdział 5
Modele współpracy podmiotów rynku internetowego

Podrozdział:

  • Opis współpracy: Klient – Dom mediowy, Agencja interaktywna – Wydawca

Rozdział 6
Dobre praktyki w marketingu online

Rozdział 7
Najlepsze przykłady kampanii internetowej 2009 – zwycięzcy MIXX Awords 2009

Rozdział 8
Reklama internetowa a prawo – wybrane zagadnienia

Standardowe formaty reklamy display

Słownik pojęć zawartych w raporcie IAB 2009.

Raport IAB Polska „Internet 2009” będzie najbardziej aktualną bazą wiedzy dla całej branży w 2010 roku dotyczącą polskiego internetu. Polecam!

+
Brak komentarzy
Dodaj własny
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.