Usługi pozycjonowania marki w naszym wykonaniu to kompleksowy pakiet działań, które razem pozwolą nam zapracować na sukces Twojego brandu. Każda realizacja ma nieco inny charakter, a elastyczność jest tutaj kluczowa – nasi specjaliści od marketingu opracują unikalną strategię działania, dopasowaną do Twojej branży oraz indywidualnych celów. Oto poszczególne etapy pozycjonowania marki.
Analiza Twojej marki
Nasi specjaliści dokonają szczegółowej weryfikacji obecnej kondycji Twojej marki, która posłuży nam za drogowskaz do dalszych działań. Na tym etapie analizowana jest rozpoznawalność Twojej firmy w obrębie konkretnych grup docelowych oraz lokalizacji. Weryfikujemy również Twoją ofertę, identyfikację wizualną oraz dotychczasowe działania marketingowe pod kątem ewentualnych modyfikacji. Wszystko to wesprze nas w określeniu spójnego kierunku rozwoju oraz zaplanowaniu szczegółowej strategii, która pomoże Ci zaistnieć na rynku.
Analiza konkurencji
Aby wyróżnić się na tle innych firm działających w obrębie Twojej branży, najpierw należy je poznać. Analiza bezpośredniej konkurencji pozwoli nam zidentyfikować obszary, w które warto inwestować czas i środki. Z drugiej strony będziemy w stanie uniknąć powielania błędów oraz ślepych uliczek mających niewielką szansę na to, by przynosić pożądane rezultaty. Na tej podstawie zbudujemy pozycję Twojej firmy w sieci, która będzie wypadkową branżowych trendów, inwencji naszych specjalistów oraz tożsamości Twojego biznesu.
Strategia pozycjonowania
Mając za sobą analizę Twojej własnej marki oraz konkurencyjnych firm z Twojej branży, nasi specjaliści stworzą dla Ciebie kompleksową strategię pozycjonowania. Na tym etapie określamy grupy docelowe oraz najbardziej rentowne obszary rynku, a także główne założenia Twojej marki – od identyfikacji wizualnej, aż po sposób komunikacji oraz kanały reklamowe. Określenie filarów wizerunku pozwoli bardziej metodycznie – a tym samym skutecznie – wprowadzać te założenia w życie.
Monitorowanie efektów i raporty
Optymalizacja prowadzonych działań – także w dłuższej perspektywie – to istotny element pozycjonowania marki na rynku. Nasi specjaliści systematycznie monitorują osiągane wyniki pod kątem realizacji założonych celów. Dzięki temu jesteśmy w stanie modyfikować pewne rozwiązania, tak by maksymalizować ich efekty. Podczas naszej współpracy otrzymujesz również regularne raporty z naszych prac oraz osiąganych rezultatów. W ten sposób jesteś na bieżąco z tym, jak Twoja marka radzi sobie na rynku oraz jakie efekty przynoszą poszczególne działania.