preloader
Wypełnij formularz
Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.


Pingwin może celować w całą witrynę

Pingwin może celować w całą witrynę

Pracownik Google John Mueller poinformował, że algorytm Google Pingwin 4.0 może nie tylko dezawuować złe linki prowadzące do strony, ale jednocześnie wpływać na ranking witryny.
Dotychczasowe informacje dotyczące kolejnej aktualizacji tego algorytmu sugerowały, że jego zadaniem jest jedynie zignorowanie złych linków prowadzących do strony bez wpływu na jej widoczność czy miejsce w rankingu.
Ostanie doniesienia od pracownika Google są jednak inne – Mueller przekazał, że gdy Google Pingwin odnajdzie w witrynie wzorzec nienaturalnych linków przychodzących, i na podstawie analizy okaże się, że ten wzorzec jest dominujący dla całej witryny, algorytm zignoruje nienaturalne linki przychodzące oraz wpłynie na widoczność strony w wynikach wyszukiwania.
Sytuacja ta ma dotyczyć jedynie skrajnych przypadków – stron, które w całości opierają swój profil linków na odnośnikach spamowych. Selekcją i klastrowaniem odnośników zajmuje się już od dawna sztuczna inteligencja, która bada pod kątem jakościowym i ilościowym odnośniki prowadzące do strony i ocenia, czy spełniają one wymagane kryteria.
Mueller przypomniał też, że w przypadku rażących problemów z linkami prowadzącymi do strony, warto użyć pliku Google Disavow i zrzec się nienaturalnych linków prowadzących do naszej witryny, co może nieco pomóc w późniejszej jej ocenie.

Kursy z marketingu internetowego online!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy.

Dołącz do newslettera i otrzymuj regularną dawkę wiedzy oraz ciekawostek ze świata digital marketingu!

Z naszą pomocą zawsze będziesz na bieżąco – bez spamu!

Poznaj historie, które odmienią Twój biznes

Oglądaj na YouTube!

+
Brak komentarzy
Dodaj własny
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Pełna treść polityki prywatnościRegulamin strony

O blogu

Blog powstał w celu przybliżenia marketingu internetowego w wyszukiwarkach wszystkim zainteresowanym tą tematyką. Będziemy dzielić się tutaj naszą wiedzą oraz nowościami z branży. Życzymy miłej lektury.

Szukaj