preloader

"*" oznacza pola wymagane

Wypełnij formularz. Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

*pole wymagane

agree*
Google Koliber – precyzja i szybkość

Google Koliber – precyzja i szybkość

Do Pandy i Pingwina dołączył Koliber – nowy algorytm Google, który zdaniem wielu specjalistów zajmujących się pozycjonowaniem, stanowi pierwszy zwiastun tego, co określane jest jako wyszukiwanie semantyczne.

W tym kontekście internautom mają być przedstawiane wyniki wyszukiwania, które będą bardziej precyzyjne i trafne, gdyż zostaną oparte o analizę znaczeniową treści umieszczonej na stronie internetowej. Wyszukiwanie nie będzie opierało się jak dotychczas tylko na odczytaniu wpisanych w wyszukiwarkę słów lub fraz, ale pod uwagę będzie brany ich związek z treścią, w której się pojawiają. Można powiedzieć, że Koliber stara się zrozumieć znaczenie słów i fraz, jakie internauci kierują do wyszukiwarki i tym właśnie jest wyszukiwanie semantyczne. Google będzie w stanie przedstawiać internautom najbardziej precyzyjną odpowiedź. Co istotne, nowy „skrzydlaty” algorytm Google będzie w stanie przedstawiać dokładniejsze wyniki dla długich fraz poprzez analizę ich poszczególnych słów.

Koliber potwierdza to, że dla Google bardzo istotna jest wartość i jakość, jaką przedstawiają wyniki wyszukiwania stanowiące odpowiedzi na najczęstsze zapytania internautów. W kontekście wartości i jakości do jakiej dąży Google, nie można zapominać o Pandzie, czyli algorytmie przywiązującym ogromną wagę do treści umieszczanych na stronach internetowych. Można śmiało powiedzieć, że Koliber i Panda to silny duet, który może przetasować pozycje wielu stron. Tym samym spełnią się marzenia Google o tym, że wartościowe serwisy, o doskonałej treści znajdą się na najwyższych pozycjach wyszukiwania.

 Foto: blog.fusionsystem.pl

Dołącz do newslettera i otrzymuj regularną dawkę wiedzy oraz ciekawostek ze świata digital marketingu!

Z naszą pomocą zawsze będziesz na bieżąco – bez spamu!

+
Brak komentarzy
Dodaj własny
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Pełna treść polityki prywatnościRegulamin strony