preloader
Bezpłatna wycena

agree(wymagane)
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Pełna treść polityki prywatnościRegulamin strony

Nowe rozszerzenia reklamy AdWords „Tylko połączenie”

Nowe rozszerzenia reklamy AdWords „Tylko połączenie”

Szukając informacji na urządzeniach mobilnych, chcemy uzyskać odpowiedź jak najszybciej. Często zdarza się, że wpisując frazę w mobilnej wyszukiwarce, jesteśmy w sytuacji kryzysowej i oczekujemy natychmiastowej pomocy. W takim wypadku najlepiej sprawdzają się wyniki wyszukiwania, które umożliwiają szybkie wybranie numeru kontaktowego. Naprzeciw tym potrzebom wyszło Google, wprowadzając w swojej usłudze reklamowej AdWords typ kampanii „Tylko połączenie” (Call-Only Ads). Teraz przyszedł czas na rozszerzenie funkcjonalności tego rozwiązania.

Reklamy w kampanii AdWords „Tylko połączenie” cechowały się prostotą i minimalizmem. Ich celem było wywołanie połączenia, o czym świadczył również wygląd takiego wyniku urozmaicony o „słuchawkę telefonu”. Poniżej możecie sprawdzić, jak tego typu reklamy prezentowały się w organicznych wynikach wyszukiwania.

Call-only Ads w wynikach wyszukiwania

Call-only Ads w wynikach wyszukiwania

W drugiej połowie września pojawiła się aktualizacja, wprowadzająca nowe rozszerzenia do tego typu reklam. Teraz oprócz krótkiego opisu, adresu strony i telefonu, będziemy mieli możliwość dodania:

  • Rozszerzenia lokalizacji pomagającego użytkownikowi znaleźć firmę. Wyświetla się na samym dole reklamy i dostarcza takich informacji, jak adres oraz odległość od miejsca.
  • Rozszerzenia objaśnień fragmentu tekstu, który opisuje najważniejsze cechy firmy.
  • Rozszerzenia informacji w witrynie zwracającego uwagę na określone cechy produktów. Dane te wyświetlają się w formie nagłówka (np. „Usługi”) oraz listy (np. „AdWords”, „Pozycjonowanie„, „Kampanie Facebook”)

Google informuje również, że według ich testów nowe rozszerzenia podnoszą współczynnik klikalności o 10% w porównaniu ze zwykłymi reklamami typu „Tylko połączenie”.

Korzystacie z tego typu kampanii AdWords? Planujecie używać nowych rozszerzeń?

1
Komentarz
Dodaj własny
  1. 1

    Kampanie adwords to świetna sprawa, choć niestety nie
    zawsze jest opłacalna pozdrawiam

+
Napisz komentarz
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.