preloader
Bezpłatna wycena

agree(wymagane)
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Pełna treść polityki prywatnościRegulamin strony

Google AdWords dla wideo – czy warto?

Google AdWords dla wideo – czy warto?

Przed nadchodzącymi Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej miasto Poznań zadeklarowało wykorzystanie narzędzia reklamowego YouTube w celu zainteresowania miastem odbiorców z innych krajów Europy. Jak donosi Google Polska na swoim blogu – reklamy, które promują Poznań zostały obejrzane na YouTube w przeciągu trzech tygodni przeszło 1,2 mln razy, a co za tym idzie w wyniku kampanii strona internetowa Poznania została odwiedzona przeszło 110 tysięcy razy. Serwis YouTube odwiedza miesięcznie ponad 800 milionów użytkowników, dzięki temu umieszczając tam reklamę swojej firmy możesz zasłynąć na całym świecie.

Google AdWords dla Wideo jest już narzędziem dostępnym dla każdego, tak jak w przypadku reklamy AdWords w wyszukiwarce Google.

W kampanii AdWords dla Wideo masz pełną kontrolę nad budżetem oraz stawkami. Płacisz tylko i wyłącznie wtedy, gdy ktoś obejrzy Twoją reklamę. Dzięki formatowi reklamowemu TruView nie płacisz, gdy użytkownik przewinie wideo ponieważ np.: nie jest zainteresowany lub po prostu już wcześniej je widział. Dzięki temu Twój budżet przeznaczony jest tylko dla użytkowników zainteresowanych Twoją reklamą. Poza tym, kampanie można tworzyć i zarządzać nimi w tym samym panelu, na którym znajdują się reklamy Google AdWords w wyszukiwarce.

YouTube AdWords udostępnia narzędzia, dzięki którym trafisz do odpowiedniej grupy docelowej. Masz możliwość promowania swojego wideo na określone słowa kluczowe tak, aby pojawiał się w wynikach wyszukiwania YouTube lub możesz zaprezentować swój filmik przy treściach, które interesują wybraną przez Ciebie grupę docelową. Jak informuje Google:

Obliczyliśmy, że reklamy YouTube przynoszą średnio 20-procentowy wzrost liczby odwiedzin na stronie reklamodawcy i 5-procentowy wzrost liczby wyszukiwań (Google Campaign Insights, 2011),

dlatego to doskonała reklama zarówno dla nowo powstałej firmy, jak i dla działającej od wielu lat, jednak „zagubionej” w przesycie firm świadczących te same usługi. Google udostępnia także statystyki obejrzenia całości reklamy, w tym ilu użytkowników YouTube odwiedziło stronę firmową, a ilu odwiedziło inne wideo na Twoim kanale.
Jeżeli chcesz promować swój filmik w YouTube w wynikach wyszukiwania Google lub uruchomić dobrze zoptymalizowaną kampanię AdWords, zapraszamy do kontaktu z biurem obsługi klienta pod numerem telefonu +48 61 847 04 58.

2
Komentarze
Dodaj własny
  1. 1

    Czego to nie wymyślą.
    Troszkę czytałem na temat tego typu reklamy i jakoś, jak na razie, nie widzę prostej i łatwej drogi do jej wykorzystania 🙂

  2. 2

    Do Paula
    Reprezentujesz typowy polski punkt widzenia. marudzenie i smęcenie, trochę wiary w pewne sprawy. Pozytywnego myślenia ci brak. Uważam, ze reklamy adwords youtube to świetna sprawa. Zawsze jak czytam jakies blogi polskie, to tylko krytyka i wszytko jest ble. Ile można ?
    Mario

+
Napisz komentarz
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.