preloader
Wypełnij formularz
Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.


Blog

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Co robić, by twoja obecność w social mediach była bardziej zauważalna?
, ,

Co robić, by twoja obecność w social mediach była bardziej zauważalna?

Jeśli jesteś właścicielem marki, istnieje mała szansa, że nie posiadasz obecnie profilu w mediach społecznościowych. Jednak pytani brzmi: ile marek ma aktywną, „kwitnącą” obecność w mediach społecznościowych, a ile z nich po prostu tam jest? Jeżeli twoje kanały nie rozwijają się tak, jak chcesz, musisz najpierw spojrzeć, jak do tej pory je prowadziłeś. Nie można oczekiwać wielkiej responsywności od portali społecznościowych, kiedy publikujesz losowe linki, oznaczasz kilka osób, używasz nieprzemyślanych hashtagów, a Twoim jedynym planem na rozwój jest bycie [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

8 porad, dlaczego powinieneś korzystać z Meta Pixel
,

8 porad, dlaczego powinieneś korzystać z Meta Pixel

Z ponad 3 miliardami aktywnych miesięcznych użytkowników na Facebooku, Meta Pixel (Facebook Pixel) powinien być na szczycie listy kontrolnej Twojej strategii social media. To narzędzie analityczne jest niezbędne do analizy wydajności kampanii, dokładnego śledzenia konwersji i retargetowania użytkowników, którzy wykazali zainteresowanie Twoim produktem lub usługą. Monitorując skuteczność kampanii za pomocą danych z Meta Pixel, będziesz konsekwentnie doskonalić swój marketing, aby lepiej kierować odbiorców do wyników, które mają większe znaczenie. Zebrałem osiem kluczowych [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Jak działa indeksowanie strony w Google?

Jak działa indeksowanie strony w Google?

Widoczność w wynikach wyszukiwania jest kluczowa dla sukcesu każdej strony internetowej - co do tego nie ma żadnych wątpliwości. Bez odpowiedniej optymalizacji i zrozumienia, jak działa indeksowanie, nawet najlepiej zaprojektowana strona może pozostać niewidoczna dla potencjalnych odwiedzających. Indeksowanie stron jest procesem, który decyduje o tym, które strony ostatecznie pojawią się w wynikach wyszukiwania Google. Na czym to polega i dlaczego jest takie ważne? Przekonajmy się! [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Czym są linki przychodzące i jak wpływają na SEO?

Czym są linki przychodzące i jak wpływają na SEO?

Wyobraź sobie, że Twoja strona internetowa to ekskluzywna restauracja w samym centrum miasta. Możesz mieć najlepsze jedzenie, perfekcyjną obsługę i piękny wystrój, ale jeśli nikt o Tobie nie słyszał, trudno będzie przyciągnąć tłumy. Tutaj właśnie na scenę wkraczają linki przychodzące, które działają jak rekomendacje od zaufanych przyjaciół. Każdy link to głos poparcia, który mówi wyszukiwarkom: „Ta strona jest warta odwiedzenia!”. Ale jak dokładnie działają te linki i dlaczego są tak ważne dla SEO? Zanurzmy się w świat linków przychodzących i odkryjmy, [...]

Ikona

Ocena strony:

(5/5), 1 głosów

Brak ocen.

Czym są meta keywords i jakie mają znaczenie dla SEO?

Czym są meta keywords i jakie mają znaczenie dla SEO?

Czy meta keywords wciąż stanowią sensowną strategię pozycjonowania witryny, czy może już dawno stały się pieśnią przeszłości? Najwyższy czas oddzielić mity od realnych czynników rankingowych uwzględnianych przez algorytmy Google. Dowiedz się, jak zmieniało się podejście do meta keywords na przestrzeni lat (także w odniesieniu do innych metat tagów) oraz w jaki sposób wpływają one na widoczność i jakość strony. [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Wirus na stronie – jak go usunąć?

Wirus na stronie – jak go usunąć?

Twoja witryna nie działa tak, jak kiedyś, strona główna zbyt długo się ładuje, a przeglądarka wyświetla niepokojące alerty? Niestety - może to oznaczać, że Twoja strona jest zawirusowana. Wraz z rosnącą liczbą serwisów internetowych wzrasta również liczba zagrożeń w postaci wirusów i złośliwego oprogramowania, które wpływa na SEO i ogólne doświadczenie użytkowników. Jak zatem pozbyć się szkodliwego kodu i chronić swoje dane? [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Optymalizacja strony internetowej – jak robić to dobrze?

Optymalizacja strony internetowej – jak robić to dobrze?

Optymalizacja strony internetowej to kluczowy element sukcesu każdej firmy, chcącej się wybić w wyszukiwarce Google. Właściwe podejście do tego procesu może przynieść wymierne korzyści, takie jak wyższa pozycja w wynikach wyszukiwania, lepsza widoczność oraz zwiększenie liczby odwiedzających. W tym poradniku przedstawimy sprawdzone metody i wskazówki SEO, które pomogą Ci w skutecznym optymalizowaniu swojej strony www. Dowiesz się, na co zwrócić uwagę, jakie narzędzia wykorzystać i jak unikać typowych błędów. [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Czym jest wynik jakości Google Ads?

Czym jest wynik jakości Google Ads?

Jak zmierzyć skuteczność reklamy? Kryteriów oceny działań marketingowych jest wiele, lecz duża część z nich bierze pod uwagę jedynie określony wycinek danych, co nie zawsze daje kompletny obraz efektywności kampanii w wyszukiwarkach. Wskaźnikiem, który uwzględnia ogólny potencjał reklam PPC, jest natomiast wynik jakości Google Ads. W tym artykule omawiamy jego znaczenie w kontekście sukcesu kampanii, a także sposoby optymalizacji poszczególnych aspektów reklamy. Dowiesz się również jak sprawdzać wynik jakości oraz jak zbudować na jego podstawie skuteczną strategię [...]

Ikona

Ocena strony:

(5/5), 1 głosów

Brak ocen.

Jak znaleźć odpowiednich influencerów dla swojej marki?

Jak znaleźć odpowiednich influencerów dla swojej marki?

Dynamiczny rozwój mediów społecznościowych sprawia, że znalezienie odpowiednich osób do promocji Twojej firmy może być nie lada wyzwaniem. Kreowanie skutecznych strategii marketingowych coraz częściej opiera się na współpracy z twórcami internetowymi, którzy mają realny wpływ na swoją publiczność. W tym wpisie przyjrzymy się z bliska temu, jak znaleźć odpowiednich influencerów do promowania Twojej marki w świecie social mediów. Czytaj dalej, aby poznać cenne wskazówki i w pełni wykorzystać potencjał influencer marketingu! [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Wpływ sztucznej inteligencji na marketing

Wpływ sztucznej inteligencji na marketing

Innowacje technologiczne stały się nieodłącznym elementem strategii większości firm, zmieniając podejście do komunikacji i interpretacji potrzeb klientów. Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje wiele dziedzin, a marketing nie jest wyjątkiem. To, co jeszcze kilka lat temu wydawało się futurystyczną wizją, dziś staje się rzeczywistością. Sposób, w jaki przedsiębiorstwa budują relacje z odbiorcami, uległ znaczącym przekształceniom. Wpływ AI na strategie marketingowe staje się zatem coraz bardziej oczywisty i zauważalny. Jak sztuczna inteligencja kształtuje [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Skuteczna i z pozoru niewidoczna reklama – kilka słów o product placement

Skuteczna i z pozoru niewidoczna reklama – kilka słów o product placement

W pierwszych minutach filmu „Skyfall” James Bond leży w łóżku z półnagą kobietą i pije zimne piwo w zielonej butelce. Setki tysięcy widzów na całym świecie widzą wyraźnie nazwę trunku – Heineken. Przypadek? Nie – product placement. Właściciele Heinekena zapłacili podobno niemal 40 mln dolarów, żeby kultowy super szpieg przerzucił się ze wstrząśniętego, ale niezmieszanego drinka na złoty trunek. Dlaczego? [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Czy masz poprawnie zaimplementowany Consent Mode V2? Sprawdź to!

Czy masz poprawnie zaimplementowany Consent Mode V2? Sprawdź to!

Consent Mode V2 to udoskonalony tryb uzyskiwania zgody na przetwarzanie danych osobowych w serwisach internetowych wprowadzony przez Google ze względu na przepisy związane z prywatnością użytkowników i zaostrzające się przepisy, na przykład RODO. Zmiany dotyczą sposobu gromadzenia i zarządzania zgodą użytkowników na stronach internetowych – operatorzy witryn muszą teraz wyraźnie wskazywać status zgody dla każdego zakresu przetwarzania danych. Nie można śledzić [...]

O blogu

Blog powstał w celu przybliżenia marketingu internetowego w wyszukiwarkach wszystkim zainteresowanym tą tematyką. Będziemy dzielić się tutaj naszą wiedzą oraz nowościami z branży. Życzymy miłej lektury.

Szukaj