preloader
Wypełnij formularz
Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.


Blog

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

,

9 złotych porad Matta Cuttsa – co sugeruje guru Google?

Wywiad z Mattem Cuttsem, czyli najnowsze porady guru Google można znaleźć na anglojęzycznym blogu stonetemple.com. A oto, co nam podpowiada: 1. Jeżeli dwie strony posiadają taką samą treść, ale przeredagowaną, to dla Google w dalszym ciągu są traktowane jako duplikaty. Aby druga strona była postrzegana za wartościową, powinna wnosić nowe informacje. W ten sposób będzie postrzegana jako lepsza i wartościowsza. 2. [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Seo Tools for Excel jako alternatywa dla aplikacji do analizy SEO

Seo Tools for Excel jako alternatywa dla aplikacji do analizy SEO

Seo Tools for Excel to narzędzie, które zrewolucjonizowało sposób, w jaki eksperci SEO analizują dane i optymalizują strony internetowe. Choć na rynku istnieje wiele aplikacji dedykowanych do analizy SEO, Seo Tools for Excel wyróżnia się na tle konkurencji swoją wszechstronnością i łatwością użycia. W niniejszym artykule przedstawimy, dlaczego warto rozważyć wykorzystanie tego narzędzia jako alternatywy dla tradycyjnych aplikacji do analizy SEO, jak również omówimy jego główne funkcje i korzyści. Co to jest SeoTools for Excel i dlaczego [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Polska w Google Street View

Polska w Google Street View

Funkcja Street View w Google Maps działa już w ponad 30 krajach – teraz stała się dostępna również dla polskich miast. Latem ubiegłego roku samochody i specjalne trójkołowe rowery Google fotografowały panoramy poszczególnych uliczek wielu miast i ciekawych miejsc w Polsce. Następnie fotografie zostały zebrane i umieszczone w Street View w taki sposób, aby możliwe stało się wirtualne chodzenie po mapach z punktu widzenia znajdującego się na ulicy przechodnia. Po Łodzi i ulicy Piotrkowskiej (więcej możesz [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Udział w targach jako kluczowy element budowania marki i zdobywania klientów

Targi branżowe odgrywają istotną rolę w procesie budowania marki oraz zdobywania nowych klientów. Warto zastanowić się, dlaczego uczestnictwo w takich wydarzeniach wciąż pozostaje kluczowym elementem strategii marketingowej? W niniejszym artykule przyjrzymy się korzyściom płynącym z udziału w targach reklamy, a także podpowiemy, jak skutecznie wykorzystać ten czas na nawiązanie wartościowych kontaktów biznesowych i zwiększenie rozpoznawalności swojej marki. Dlaczego obecność na targach eHandlu jest istotna dla rozwoju biznesu? Obecność [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Google Adwords – reklama na YouTube.com

Nikt nie ogląda twojego kanału filmowego na YouTube? Bardzo chciałbyś uzyskać choć kilka komentarzy pod swoimi filmami? Wiesz, że twoi potencjalni klienci oglądają określone filmy, o wąskiej tematyce i chciałbyś im coś przekazać? Masz wideo-reklamę  swojej firmy, która jest efektowna i dobrze mógłby wpłynąć na twój biznesowy wizerunek? A może wprowadzasz na rynek nowy produkt, chciałbyś go zaprezentować swojej grupie odbiorców, jednak dotychczasowa akcja z banerami nie przyniosła efektów? W 2006 roku świat obiegła zaskakująca, a można nawet rzec szokująca, informacja [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Ban od Google – co to oznacza dla właścicieli stron?

Ban od Google – co to oznacza dla właścicieli stron?

Google na bieżąco karze strony internetowe za stosowanie niezgodnych z jej wytycznymi metod. Zbanowane mogą być strony zawirusowane, Black Hat SEO czy stosowanie cloakingu. Nałożenie bana Google to działanie, które ma na celu odcięcie stron, które są sztucznie wypromowane i znajdują się wysoko w wynikach wyszukiwania. Jakie działania karze Google? Przegląd najczęstszych naruszeń Jak podaje Mediapanel, z grupy Google w Polsce 29 mln realnych użytkowników. Nic zatem dziwnego, że firmy chcą zaistnieć [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Jak poprawić Trust Rank swojej strony i budować naturalny profil linków?

Jak zwiększyć zaufanie do swojej strony w oczach wyszukiwarek oraz użytkowników? Trust Rank to czynnik, który może wpłynąć pozytywnie na pozycjonowanie Twojego serwisu w sieci. W dzisiejszym artykule opowiemy o tym, jak poprawić Trust Rank swojej strony i budować naturalny profil linków, aby przyciągnąć większą rzeszę zadowolonych klientów. Przedstawimy sprawdzone metody oraz praktyczne wskazówki, które pozwolą Ci osiągnąć sukces w świecie Internetu. Zapraszamy do lektury! Dlaczego linki nofollow są ważne dla naturalnego profilu linków? Linki nofollow [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

YouTube Editor
,

YouTube Editor

Poniższy post został zainspirowany naszymi ostatnimi przygodami z SEO Video, czyli pozycjonowanie filmów umieszczonych w serwisie YouTube. W tym celu potrzebne nam było zmontowanie kilku krótkich filmików... ;) Kto z nas nigdy nie oglądał filmu na YouTube? Zapewne jest to niewielki odsetek z całej społeczności internautów. Korzystając z serwisu potentata w branży udostępniania filmów wideo zapewne zauważyliśmy, iż trafiają [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Bing SEO i optymalizacja strony pod nową konkurencję Google

Bing to zdobywca srebrnego medalu w konkurencji najpopularniejszych wyszukiwarek w Polsce. Z wyszukiwarki korzysta 3,14% internautów, czym wyprzedza rywali np. DuckDuckGo czy Yahoo!. Może się to wydawać pozornie niczym w porównaniu do lidera na rynku, jakim jest bez wątpienia Google z wynikiem ponad 95%. Jednak 2. miejsce w konkursie na najpopularniejszą wyszukiwarkę zobowiązuje. Jak zatem zoptymalizować stronę internetową pod konkurenta Google? Dlaczego Bing zyskuje na popularności i jak wpływa na pozycję strony? 170 mln wyszukiwań [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

,

widzialni.pl – Certyfikowany Partner Google Adwords

Google stara się regulować i dbać o to, aby rynek tworzenia i prowadzenia kampanii Google Adwords był uporządkowany. Firmom, agencjom prowadzącym kampanie reklamowe dla swoich klientów udzielane są specjalne, nobilitujące wyróżnienia i świadectwa. Jest to bez wątpienia dobry sposób, pozwalający osobom szukającym profesjonalistów Google Adwords, na to, aby wybrać tych najlepszych, których kwalifikacje są formalnie potwierdzone. Tak, właśnie, sami o tym dobrze wiemy, doceniamy i rozumiemy, jednak co ciekawe do tej pory nam, widzialnym.pl nie śpieszyło się, [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Zmiana domeny, a pozycje strony w wynikach wyszukiwania Google

W ostatnim czasie spotkałam się z zapytaniem klienta: Czy podejmują Państwo jakieś specjalne działania w przypadku, gdy firma obecna kilka lat na rynku i znajdująca się bardzo wysoko w Google, zmienia domenę na zupełnie inną? Jeżeli zmiana domeny nie wiąże się z żadnym stopniu z utratą poprzedniej, nie jest to aż tak skomplikowana czynność. Trzeba pamiętać jednak o kilku dość istotnych kwestiach. Podczas rejestrowania nowej domeny, warto zwrócić uwagę na to, żeby w nazwie domeny znajdowała się najbardziej konkurencyjna fraza. Przykładowo klientowi, [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Przydatne narzędzia podczas pozycjonowania

Przed samym procesem pozycjonowania specjalista SEO powinien zwrócić szczególną uwagę na kilka aspektów, dzięki którym zarówno on jak i korzystający z jego usług klient będą zadowoleni. Obecnie wybijanie w górę pojedynczych fraz niekoniecznie musi się wiązać ze wzrostem liczby odwiedzin na stronie. Powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że osoby korzystające z wyszukiwarek precyzyjniej określają zapytania. Nic zatem dziwnego, że coraz więcej osób decyduje się na skorzystanie z usług pozycjonowania na przynajmniej kilka fraz, a na popularności zyskuje pozycjonowanie [...]

O blogu

Blog powstał w celu przybliżenia marketingu internetowego w wyszukiwarkach wszystkim zainteresowanym tą tematyką. Będziemy dzielić się tutaj naszą wiedzą oraz nowościami z branży. Życzymy miłej lektury.

Szukaj