preloader
Wypełnij formularz
Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.


Blog

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Mapa witryny XML i jej wpływ na pozycjonowanie strony
, ,

Mapa witryny XML i jej wpływ na pozycjonowanie strony

Wiele osób posiadających własną stronę www zastanawia się, jak poprawić jej indeksację w wyszukiwarkach internetowych. Najczęściej z problemem indeksacji borykają się właściciele sklepów internetowych, w których ilość adresów podstron przekracza niejednokrotnie wiele tysięcy. Rozwiązaniem w tym przypadku (oprócz popranej struktury linkowania wewnętrznego strony) okazać się może plik Sitemap.xml. Ten pozornie niewielki plik stanowi mapę, za pomocą której roboty wyszukiwarek są w stanie szybciej dotrzeć do wszystkich zasobów witryny, [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Skąd czerpać inspirację na nowe treści na bloga?
,

Skąd czerpać inspirację na nowe treści na bloga?

Regularne dodawanie wpisów na bloga to już połowa sukcesu. Warto przyzwyczaić czytelnika do tego, że w określonych dnia tygodnia może spodziewać się nowych treści. To z pewnością przyciągnie odbiorców na Twoją stronę i zainteresuje poruszaną tematyką. Idea sama w sobie wydaje się prosta, jednak zaczyna komplikować się wtedy, gdy trzeba wymyślić temat. Zbliża się termin publikacji, a w głowie pustka – niemal każdy bloger zna to uczucie i próbuje się z nim na różne sposoby zmierzyć. Skąd czerpać inspiracje na bloga, aby wciąż [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Reklamy przypominające i blokowanie reklam w Google
, ,

Reklamy przypominające i blokowanie reklam w Google

Google udostępni użytkownikom funkcje, pozwalające na czasowe wyciszanie reklam przypominających. Funkcja blokowania reklam Google umożliwi blokowanie jednostek sieci reklamowej aż do 90 dni. Dodanie takiej opcji zwiększy kontrolę użytkowników nad pokazywaną reklamą na stronach internetowych i w aplikacjach. Na poniższym przykładzie pokazano wyciszenie reklam śledzących aktywność użytkownika, szczególnie reklam remarketingowych – w przypadku, gdy nie są one już aktualne. Przykładem może być reklama długopisów, [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Real Time Marketing – czym jest i jakie daje efekty?
,

Real Time Marketing – czym jest i jakie daje efekty?

Pojęcie dobry marketing odkrywa przed nami coraz więcej zagadnień i mechanizmów, dzięki którym coraz sprawniej posługujemy się narzędziami, służącymi do wypromowania naszych produktów i usług. Takim zjawiskiem jest "real-time-marketing". Jak sama nazwa już nam sugeruje, jest to szereg działań, które należy podjąć w konkretnym momencie, w czasie, który idealnie pokrywa się z naszą strategia promocji produktów bądź usług. W czasie, w którym okoliczności sprzyjające, tworzą nam idealny podkład pod realizację strategii promocyjnej. [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Speed Update i nowy czynnik rankingowy Google
, ,

Speed Update i nowy czynnik rankingowy Google

Właściciele stron internetowych, które mają problemy z szybkim ładowaniem treści witryny, powinni zawczasu przygotować się na nadchodzące zmiany. W lipcu tego roku planowane jest wprowadzenie Google Speed Update, czyli algorytmu, który może spowodować spadki pozycji w wyszukiwarce Google. O co dokładnie chodzi? Istotna ocena szybkości ładowania witryny Czas ładowania strony internetowej jest ważną kwestią dla każdego użytkownika. Przeglądając poszczególne witryny, jeśli trafimy na taką, która [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

E-mail marketing jako droga do zwiększenia sprzedaży w naszej firmie

E-mail marketing jako droga do zwiększenia sprzedaży w naszej firmie

Dzień, jak co dzień. Droga do pracy, autobus, smartfon w ręce i przegląd prasy. W dalszej kolejności odwiedziny skrzynki e-mail. Wiadomości od znajomych są już na niej raczej niespodzianką. Krzyczą jednak do nas tytuły: „Raty 0% dla Ciebie”, „Tylko dzisiaj 30% rabatu na wszystko”, „Czy jesteś zadowolony z ostatniego zakupu?”. Też tak macie? To nasz stary i cały czas dobrze się mający e-mail marketing. [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Ukośnik na końcu adresu URL a stanowisko Google

Ukośnik na końcu adresu URL a stanowisko Google

Czy ukośnik w adresie URL ma znaczenie? Jeśli tak, to czy zawsze? Dlaczego właściwie powinniśmy zwracać na niego uwagę? John Mueller, rzecznik Google, poruszył temat na Twitterze w kontekście powracających co jakiś czas pytań o to, jak Google traktuje ukośniki w adresach URL. Wyjaśniając podkreśla, że to,w jaki sposób Google radzi sobie z ukośnikami, wynika z tego, jak ukośniki są domyślnie obsługiwane przez serwery. “Ukośnik po nazwie hosta lub domeny jest bez [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Strona Landing Page – co to jest i jak ją pozycjonować?
,

Strona Landing Page – co to jest i jak ją pozycjonować?

Strona lądowania (nazywana też stroną docelową) to typ witryny internetowej, która jest coraz częściej wykorzystywana w działaniach marketingowych. My jako użytkownicy również mamy z nimi do czynienia, często nawet nie zwracając uwagi, że właśnie znaleźliśmy się na stronie typu Landing Page. Czym jest strona docelowa? Strony tego typu łączy przede wszystkim ich funkcja - mają za zadanie skłonić użytkownika, by wykonał konkretne działanie nazywane konwersją. Konwersje mogą mieć różny [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Jak zwiększyć zasięg postów na Facebooku?
,

Jak zwiększyć zasięg postów na Facebooku?

Każdemu przedsiębiorcy powinno zależeć na budowaniu trwałego, pozytywnego wizerunku. Właśnie z tego powodu decydujemy się na różne formy reklamy – ulotki, plakaty, newsletter czy fanpage, które zwiększają popularność danej firmy. Odpowiednia reklama jest kluczem do sukcesu, a obecność w social media daje większe możliwości. Social media - od czego zacząć? Coraz więcej osób korzysta z wszelkiego rodzaju profili w social mediach, zarówno jeśli chodzi o osoby prywatne, jak i przedsiębiorstwa [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Jak założyć sklep na Facebooku?
,

Jak założyć sklep na Facebooku?

Trudno byłoby wyobrazić sobie prowadzenie jakiejkolwiek działalności bez wsparcia Internetu. To najskuteczniejsze medium, jeśli chodzi o kontakt przedsiębiorcy z Klientem. Z tego względu chętnie korzysta się z mass mediów, które pomagają utrzymać bezpośredni kontakt z odbiorcami. Prowadzenie sklepu internetowego czy fanpage'a to już chleb powszedni. Facebook a sprzedaż online Prowadzenie własnego [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Czego Polacy szukają w Google? – Podsumowanie roku w Google Trends
,

Czego Polacy szukają w Google? – Podsumowanie roku w Google Trends

Wyszukiwarka Google dla wielu ludzi stanowi wyrocznię i ma odpowiedź na każde pytanie. Jest to nieodłączny element przebywania w Internecie, który bardzo ułatwia docieranie do stron z interesującą dla użytkowników treścią.  Co roku, na podstawie wyszukiwań wszystkich użytkowników, Google tworzy podsumowanie, które mówi nam czego szukali ludzie w 2017 roku. Z roku na rok zmienia się struktura zapytań wysyłanych do Google. Stają się one coraz dłuższe i bardziej precyzyjne. W tym roku na [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Dłuższe opisy meta description w Google
,

Dłuższe opisy meta description w Google

Krótkie, liczące 160 znaków meta description to już przeszłość. Google poinformowało, że opisy prezentowane w wynikach wyszukiwania zostają wydłużone do maksymalnie 320 znaków – oznacza to, że mamy większe możliwości dotyczące publikowanej treści. Nie jesteśmy jednak zmuszeni wydłużać meta description – krótsze opisy są równie skuteczne z punktu widzenia optymalizacji. Meta description – czym jest? Właściwa optymalizacja strony internetowej decyduje o jej widoczności. Prawidłowo [...]

O blogu

Blog powstał w celu przybliżenia marketingu internetowego w wyszukiwarkach wszystkim zainteresowanym tą tematyką. Będziemy dzielić się tutaj naszą wiedzą oraz nowościami z branży. Życzymy miłej lektury.

Szukaj