preloader

"*" oznacza pola wymagane

Wypełnij formularz. Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

*pole wymagane

agree*
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.

Blog

Google Fidget Spinner i liczby losowe w wyszukiwarce
,

Google Fidget Spinner i liczby losowe w wyszukiwarce

Google dostarcza dziesiątki profesjonalnych interaktywnych narzędzi i obraca niewyobrażalnymi aktywami. Nie stroni jednak od dowcipów i żartobliwych funkcjonalności. Google Fidget Spinner Popularny wśród dzieci i młodzieży gadżet Fidget Spinner - zabawka, której użyteczność jest zagadką dla dziesiątek rodziców na świecie, znalazł się w wyszukiwarce w formie interaktywnej zabawy. Po wyszukaniu hasła spinner w wynikach [...]

Co to jest CMS i który system wybrać?

Co to jest CMS i który system wybrać?

Co to jest system CMS? Nie każdy ukończył kurs programowania, ale czy to wystarczający powód, aby zapomnieć o możliwości prowadzenia swojej strony internetowej? Nie każdy jest też informatykiem, ale czy będąc laikiem w temacie technicznej obsługi witryny, nie mógłby prowadzić jej całkowicie samodzielnie? Jak ułatwić sobie pracę i rozpocząć efektywne zarządzanie treścią na danym serwisie? Naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom użytkowników sieci internetowej wychodzą systemy CMS. Do czego służy CMS? [...]

Testy stron mobilnych w wynikach Google
,

Testy stron mobilnych w wynikach Google

Test Mobile Friendly Google umożliwia dostęp do jednego ze swoich narzędzi wprost z wyników wyszukiwania. Teraz po wpisaniu w wyszukiwarkę frazy „test mobile friendly” na szczycie listy wyników pojawia się okienko pozwalające przetestować witrynę pod kątem jej dostępności na urządzeniach mobilnych. Wystarczy wpisać adres URL witryny w boksie pod napisem „Czy Twoja strona internetowa będzie dobrze działać na smartfonach?”. [caption id="attachment_7651" align="aligncenter" width="878"] [...]

Certyfikat Google Partners – jak go zdobyć?

Certyfikat Google Partners – jak go zdobyć?

Akredytacja udzielana przez amerykańskiego giganta Google, jaką jest certyfikat Google Partners, kierowana jest do agencji e-marketingu, które spełniają wymagania jakościowe Google w zakresie AdWords. Logo Google Partners to potwierdzenie najwyższej jakości usług, posiadania szczegółowej wiedzy i umiejętności w zakresie prowadzenia tego typu kampanii. Dodatkowymi wymaganiami pozwalającymi zakwalifikować się do programu Google Partners jest spełnienie warunków dotyczących wysokości wydatków na kampanie, stały wzrost przychodów (w tym również [...]

Jak pisać teksty SEO?

Jak pisać teksty SEO?

Współczesny Internet w dużej mierze opiera się na różnego typu tekstach, które przekazują treści o funkcji informacyjnej, rozrywkowej czy reklamowej. Spotykamy je niemalże na każdym kroku, szczególnie na podstawie wyników wyszukiwania Google. Idąc tym tropem, możemy rozróżnić trzy rodzaje tekstów, jakie obecne są w zasobach Internetu.  Dzieli się je na: Teksty niezależne, które tworzone są najczęściej przez samodzielne portale, np. serwisy informacyjne. Skupiają się przede wszystkim na przekazaniu wartościowych treści, bez zwracania uwagi [...]

Aktualizacja wskazówek Google dotyczących jakości stron
,

Aktualizacja wskazówek Google dotyczących jakości stron

Kilka dni temu Google zaktualizowało swój dokument zawierający wskazówki jakościowe dla raterów, pomocne w trakcie ręcznej oceny strony pod kątem jakościowym. Zmiany dotyczą wyników w innych językach niż angielski.   Wyniki dla stron w różnych językach Ostatnia aktualizacja tego dokumentu miała miejsce w marcu i dotyczyła kwestii związanych z treścią serwisu. Obecne poprawki wpływają na wyniki wyszukiwania dla stron w językach innych niż angielski. Zdaniem Jennifer Slegg, która jako pierwsza odkryła zmianę w dokumencie, [...]

Czy rozmiar pliku CSS wpływa na pozycje w Google?
,

Czy rozmiar pliku CSS wpływa na pozycje w Google?

Rozmiar pliku CSS sam w sobie nie ma bezpośredniego negatywnego wpływu na widoczność strony w wynikach wyszukiwania Google – takie stanowisko wyraził John Mueller, jeden z rzeczników wyszukiwarki Google, w odpowiedzi na pytania zadane na Twitterze. Mueller zaznaczył, że „rozmiar pliku CSS nie jest zazwyczaj problemem (jeśli nie jest liczony w dziesiątkach MB)” .   Rozmiar CSS a ranking w Google Zgodnie z tą wypowiedzią, można uznać, że Google nie karze stron za duże pliki CSS w sposób bezpośredni, na przykład przez obniżenie ich pozycji w wynikach wyszukiwania. [...]

Zgłaszanie nieodpowiednich zdjęć w Google Maps
,

Zgłaszanie nieodpowiednich zdjęć w Google Maps

W Mapach Google zaszły zmiany. Nie jest to co prawda duża aktualizacja, jednak pokazuje, że gigant ciągle rozwija swoje produkty. Tym razem chodzi o zgłaszanie zdjęć, które wyświetlane są w wizytówce firmy. Jeżeli uważamy, że fotografia jest nieodpowiednia, mamy możliwość powiadomienia o tym Google. Dotychczas przesyłając informację, wybieraliśmy jedną z sześciu opcji, które określały, w jaki sposób zdjęcie łamie zasady wyszukiwarki. Od niedawna wybór rozszerzono o kilka kolejnych kategorii. Teraz możemy wybrać spośród: Treść nie [...]

15 czynników na stronie, które możesz zepsuć, robiąc SEO
,

15 czynników na stronie, które możesz zepsuć, robiąc SEO

Optymalizacja strony dla wyszukiwarki to proces, który następuje po analizie strony pod względem zgodności z wytycznymi Google dla webmasterów. Optymalizacja wpływa na poprawę wielu czynników na stronie istotnych z perspektywy SEO. W trakcie optymalizacji zdarzają się błędy. Część z nich może być spowodowana niedokładną analizą, jednak po części są niejako wbudowane w skrypt – występują w domyślnej instancji sklepu czy platformy blogowej. Poniżej przedstawiamy główne problemy związane z optymalizacją pod [...]

Hotel Ads – narzędzie reklamowe Google dla hoteli

Hotel Ads – narzędzie reklamowe Google dla hoteli

Pierwsza dziesiątka w wynikach wyszukiwania jest coraz mniej widoczna. Zaczęło się od przeniesienia reklam AdWords z bocznej belki tuż nad organiczne wyniki. Kolejnym ciosem dla stron w TOP 10 było zwiększenie liczby wyświetlanych reklam, przez co naturalne wyniki znalazły się jeszcze niżej na pierwszej stronie. Następne posunięcia Google były bardziej dyskretne, ale mimo to sukcesywnie zwiększały widoczność reklam AdWords kosztem organicznych wyników wyszukiwania. W SERP-ach ponownie zaszły zmiany. Tym razem dotyczą one branży hotelarskiej, a dokładniej [...]

Jak prowadzić bloga firmowego?
,

Jak prowadzić bloga firmowego?

W świecie zdominowanym przez social media, prowadzenie bloga firmowego może nastręczać sporo trudności. Jesteśmy przyzwyczajeni bowiem do krótkich, często zabawnych wpisów na facebook’u, twitterze i innych mediach społecznościowych. Po co mi blog firmowy? Komunikacja Mimo, że ciągle nie jest to najpopularniejsza forma komunikacji z klientem, merytoryczny blog firmowy to doskonałe narzędzie marketingowe, które odpowiednio zaplanowane, wzmocni więź klienta z firmą. Konsumenci coraz częściej poszukują dodatkowych informacji [...]

Szybsza edycja danych w Google Moja Firma
,

Szybsza edycja danych w Google Moja Firma

W czerwcu Google rozpoczęło testy nowej funkcjonalności przeznaczonej dla administratorów zweryfikowanych kont usługi Google Moja Firma (Google My Business). Zmiana polegała na umożliwieniu edycji niektórych informacji o firmie z poziomu wyników wyszukiwania. [caption id="attachment_7433" align="aligncenter" width="800"] Edycja danych w Google Moja Firma z poziomu wyników organicznych[/caption] W [...]

O blogu

Blog powstał w celu przybliżenia marketingu internetowego w wyszukiwarkach wszystkim zainteresowanym tą tematyką. Będziemy dzielić się tutaj naszą wiedzą oraz nowościami z branży. Życzymy miłej lektury.

Szukaj