Aktualizacja karty produktu w Google na urządzeniach mobilnych

Świąteczny okres to czas wzmożonego ruchu w sklepach, również tych internetowych. Właśnie w grudniu, gdy wszyscy szukają odpowiednich prezentów dla swoich bliskich, sklepy internetowe liczą na wartościowy ruch z Google. Jednak korporacja z Mountain View nie pozostaje bierna i wprowadza nowości, które z jednej strony mają ułatwić zakupy użytkownikom, ale z drugiej nie zapomina o własnym interesie.
Na oficjalnym Twitterze Google pojawiła się informacja o zmianach w wyglądzie mobilnej karty produktu. Firma chwali się, że teraz wszystkie niezbędne informacje dotyczące produktu, użytkownik znajdzie w jednym miejscu – na ich „panelu wiedzy”. Do tweeta został też dołączony gif, który obrazuje w jaki sposób działają wszystkie funkcjonalności.
Get shopping information in a snap. Now with a single search, you can quickly find product photos, videos, reviews, descriptions and more. pic.twitter.com/4w0OXyvAJ2
— Google (@Google) November 14, 2017
Trzeba przyznać, że karta produktu w mobilnych wynikach wyszukiwania dostarcza wiele informacji – znajdziemy tu oceny i recenzje produktu pobrane z różnych źródeł, karuzelę ze zdjęciami i filmami oraz moduł z ofertami sklepów, który jest połączony z Google Merchant Center. Jak widać Google dba również o to, by użytkownicy korzystali z Shopping Ads, które mają znaczny udział w budżecie Google.
Jak Wam się podoba nowa mobilna karta produktu? Korzystacie z paneli wiedzy Googla?