Głównym czynnikiem rankingowym w Google jest…
https://widzialni.pl/wp-content/zczebla mają wiarygodne informacje na temat tego, w jaki sposób funkcjonują algorytmy rankingowe. Dlatego też specjaliści SEO w poszukiwaniu wskazówek zwracają się do przedstawicieli Google. Zwykle pytania padają na Twitterze, który pozwala na szybką i zwięzłą komunikację. Z obu zalet tej platformy skorzystał John Mueller, odpowiadając na pytanie, które z pewnością dręczy wszystkich zajmujących się pozycjonowaniem stron.
Awesomeness.
— John (@JohnMu) September 6, 2017
Trzeba przyznać, że John sprytnie wybrnął z odpowiedzi na pytanie. Jak widać, kolejny użytkownik włączył się do rozmowy i próbował rozszerzyć wypowiedź Muellera.
Dla osób nie znających języka niemieckiego tłumaczymy:
- Anregend – interesujący
- Weitreichend – obszerny
- Emotional – wzbudzający emocje
- Sympathisch – przyjazny
- Offen – dostępny
- Mitreißend – porywający
- Ehrlich – wiarygodny
Wypowiedź pracownika Google nie pomogła rozwiać wątpliwości, ale raczej nikt nie spodziewał się konkretnej odpowiedzi. John Mueller, podobnie jak inni zatrudniani przez giganta z Mountain View specjaliści, zobowiązany jest do utrzymania tajemnicy przedsiębiorstwa i z pewnością nie będzie dzielił się szczegółami dotyczącymi działania wyszukiwarki.
W jaki sposób Wy rozwinęlibyście akronim Awesome?
Super post, może przenieście do działu humor? 🙂