preloader
Bezpłatna wycena

agree(wymagane)
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Pełna treść polityki prywatnościRegulamin strony

9 złotych porad Matta Cuttsa – co sugeruje guru Google?

9 złotych porad Matta Cuttsa – co sugeruje guru Google?

Wywiad z Mattem Cuttsem, czyli najnowsze porady guru Google można znaleźć na anglojęzycznym blogu stonetemple.com. A oto, co nam podpowiada:

1. Jeżeli dwie strony posiadają taką samą treść, ale przeredagowaną, to dla Google w dalszym ciągu są traktowane jako duplikaty. Aby druga strona była postrzegana za wartościową, powinna wnosić nowe informacje. W ten sposób będzie postrzegana jako lepsza i wartościowsza.

2. Zalecane są informacje dodatkowe, których inne strony nie oferują. Co może się znaleźć na mojej stronie, czego nie ma na innych ?

3. Nisza jest kluczem, czyli temat lub branża, której się jeszcze nikt nie podjął. Matt podpowiada, że to lepsze rozwiązanie, niż konkurowanie z najsilniejszymi grubymi rybami. Dobrym odniesieniem jest strona turystyczna hipmunk.com. Prezentowany jest na niej graficzny plan lotów.

4. Powielanie treści na wielu podstronach nie jest najlepszym rozwiązaniem. Wzorcem jest sieć pizzeri z 60 oddziałami, gdzie dla każdego miasta istnieje strona zawierająca ten sam opis. Zamiast tego powinien znaleźć się kontakt (adres) i kilka unikalnych zdań o lokalizacji.

5. Zalecane jest stworzenie wartościowej unikalnej strony. Dopiero w tedy promowanie jej linkami.

6. PR (Public Relations) i strona marketingowa powinny stać na pierwszym miejscu podczas linkowania. Umocni się w ten sposób wizerunek marki. Należy unikać zamieszczania linków w nie odwiedzanych miejscach.

7. Infografika. Jeśli zamieszczone w niej linki nie są powiązane z tematem – stracą na znaczeniu.

8. Wykupienie reklam w Google AdWords nie ma wpływu na pozycje w naturalnych wynikach wyszukiwania..

9. Rozwój oraz funkcje wykrywania słabej jakości linków i treści będzie nadal rozwijany. Drogi na skróty nie ma.

+
Brak komentarzy
Dodaj własny
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.