preloader
Bezpłatna wycena

agree(wymagane)
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Pełna treść polityki prywatnościRegulamin strony

Zastosowania Google Analytics dla e-sklepu

Zastosowania Google Analytics dla e-sklepu

Każdy sklep internetowy powinien mieć podpiętą i skonfigurowaną aplikację monitorującą ruch na stronie, aby dobrze planować działania marketingowe. Przykładem takiego narzędzia jest popularny Google Analytics. Jak go jednak skonfigurować, aby nie tracić klientów? Jak doprowadzić ich do celu?

Specjalnie dla portalu z informacjami o handlu internetowym Evigo opowiedzieliśmy na te pytania.

Zobaczcie jakie działania wykonujemy dla zatrzymania klientów w e-sklepie, a tym samym zwiększamy sprzedaż produktów czy usług.

Zapraszamy do lektury i analizy artykułu: Pięć zastosowań Google Analytics dla e-sklepu

Temat opracował Bartłomiej Słomiński, Specjalista ds. Pozycjonowania w agencji widzialni.pl

Foto: evigo.pl

1
Komentarz
Dodaj własny
  1. 1

    Sprawdziłem osobiście . Bardzo dobra aplikacja.

+
Napisz komentarz
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.