preloader

"*" oznacza pola wymagane

Wypełnij formularz. Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

*pole wymagane

agree*
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.

ZAPISY ZAMKNIĘTE
BEZPŁATNY WEBINAR: Pozycjonowanie dla małych i średnich firm – czy to dla mnie?

24.11.2023 | godz. 11:00 | online

Zastanawiasz się, jakie działania mogą pomóc Twojej stronie www w skutecznym dotarciu do odbiorców? Nie wiesz, czy pozycjonowanie stron (SEO) to dobry pomysł dla Ciebie? Nasi eksperci odpowiedzą na Twoje pytania na bezpłatnym webinarze! 

Na wydarzenie zapraszamy właścicieli lub pracowników małych i średnich firm, którzy są zainteresowani marketingiem internetowym, ale nie wiedzą, czy jest to opłacalna inwestycja. Nasz webinar to wyłącznie jasno przedstawiona wiedza, poparta konkretnymi przykładami z różnych branż. Bez „lania wody” i technicznego żargonu! 

Przedstawiamy naszych ekspertów!

Daniel Pawlak
Research and Development Specialist

Człowiek, przed którym SEO nie ma tajemnic. Jego kariera przebiegła błyskawicznie: od specjalisty SEO, poprzez Team Leadera działu, do Specjalisty R&D, odpowiedzialnego za szukanie nowych rozwiązań oraz szkolenie innych specjalistów. Na webinarze opowie o podstawach pozycjonowania stron www oraz e-sklepów.  

Natalia Kaczmarek
Sales Team Manager

Zna receptę na widzialność w Internecie. W agencji marketingowej Widzialni.pl pomaga przedsiębiorcom budować zasięg w sieci. Podczas webinaru podzieli się z Tobą tajnikami dotarcia do klientów.

Jacek Ciechanowski
PP Team Manager

Praktyk z kilkunastoletnim stażem w branży, który rozumie e-commerce i wie, jak dotrzeć do klientów. Ceni i dba o dobre relacje biznesowe. Zawsze stawia na zadowolenie klientów i Partnerów. Podczas webinaru przybliży Wam dodatkowe sposoby na zwiększenie przychodów.

Wśród pytań dla ekspertów:

SEO, czyli wprowadzenie do tematu

Pozycjonowanie. Na czym polega i kto powinien skorzystać z takiego rozwiązania?

Wyjaśnimy Ci od podstaw, czym jest pozycjonowanie i od czego zacząć, żeby docierać do jak największej liczby nowych klientów. Dowiesz się, co przekłada się na wzrost pozycji w wyszukiwarkach, a jakich praktyk najlepiej unikać. 

Kompleksowe działanie

Przykłady realizacji kampanii SEO. Jakie jest stanowisko eksperta?

Przekażemy Ci praktyczną wiedzę opartą na prawdziwych efektach, jakie zaszły w działalności naszych klientów. Będziesz mógł na własne oczy zobaczyć, jak zmieniły się wyniki ich stron po wprowadzeniu strategii pozycjonowania. 

Zwiększenie ruchu organicznego

Początek współpracy. Co można zyskać?

Współpraca z agencją SEO to nie tylko oferta i działania, które zostają określone na drodze umowy. Na samym początku czeka audyt strony. Eksperci przy pomocy specjalistycznych dla branży narzędzi  wychwytują błędy, słabe punkty strony i opracowują strategię działania. Popularną praktyką jest także analiza stron konkurencyjnych.

Poprawa widoczności strony w sieci

Twoje pytanie!

Możesz zadać naszym ekspertom dowolne pytanie! Postaramy się odpowiedzieć na największą liczbę zadanych pytań w trakcie webinary. Jeżeli nurtuje Cię jakaś kwestia — nie krępuj się! Możesz zupełnie anonimowo wysłać do nas wiadomość ze swoim pytaniem na adres: marketingteam@widzialni.pl

Dołącz do grona uczestników bezpłatnego webinaru! Bądź krok przed konkurencją.

Jakie efekty daje pozycjonowanie strony internetowej?

Mając na uwadze złożoność procesu, jakim jest pozycjonowanie stron WWW, musisz pamiętać, że pojawienie się pierwszych efektów zależy od wielu czynników. Podstawą sukcesu jest skorzystanie z usług doświadczonej agencji SEO/SEM, która ułoży dla Ciebie indywidualną strategię. W zależności od dynamiki zmian oraz konkurencji na określone słowa kluczowe, osiągnięcie zamierzonych rezultatów może potrwać od kilku do kilkunastu miesięcy. Warto jednak uzbroić się w cierpliwość — efekty są skutkiem wielu strategicznych działań rozłożonych w czasie.

Wzrost widoczności strony w wyszukiwarce

Wzost widoczności strony w wyszukiwarce - narzędzie Senuto

Zwiększenie wartościowego ruchu w witrynie

Zwiększenie wartościowego ruchu organicznego w witrynie - Google Analytics

Jakie strony można pozycjonować?

Bez względu na to, jaką funkcję pełni Twoja strona internetowa, możesz śmiało wystartować w wyścigu o wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. Nie ma znaczenia, czy dopiero zaczynasz prowadzić swoją działalność, czy też jesteś właścicielem dużego i dobrze prosperującego przedsiębiorstwa. Dzięki rzetelnej analizie usługi SEO będą dopasowane do tematyki i branży, w obrębie której zamierzasz się promować. Na skuteczność zaplanowanych działań wpływa przede wszystkim właściwa budowa i optymalizacja techniczna. Obszary, których dotyczą usługi pozycjonowania, to m.in.:

firmowe strony internetowe
blogi
sklepy internetowe
portale tematyczne
porównywarki cenowe
serwisy aukcyjne
Chcesz dowiedzieć się jeszcze więcej? Obejrzyj nasz webinar — to nic nie kosztuje!

Patronat Medialny:

Semstorm