Analityka internetowa
Analityka internetowa
Google Analytics to najpopularniejsze na świecie narzędzie, które można wykorzystać do pomiarów prawie wszystkich czynników związanych z ruchem na stronie internetowej. W zależności od potrzeb statystyki mogą obejmować podstawowe lub bardzo zaawansowane informacje. Niezależnie od wielkości Twojej strony – zainstalujemy i skonfigurujemy dla niej system Google Analytics.
Analityka internetowa umożliwia wyciągnięcie większej ilości wniosków ze statystyk przedstawionych w Google Analytics. Na ich podstawie specjalista ds. analityki internetowej potrafi odpowiedzieć na pytania o to, jak użytkownicy zachowują się na stronie.
Poznając nawyki swoich klientów, dowiadujesz się czego chcą, dostarczasz im to, a w efekcie maksymalizujesz zyski.
Oferujemy przygotowywanie raportów dostosowanych do potrzeb biznesowych dotyczących rozmaitych wskaźników dostępnych w Google Analytics.
Wskażemy:
- dokładną ścieżkę, jaką porusza się klient, odwiedzając Twoją witrynę;
- miejsca, w których użytkownicy rezygnują z wizyty na stronie;
- odnośniki wewnętrzne chętnie wykorzystywane przez użytkowników i te całkowicie nieprzydatne;
- słowa kluczowe, które „przyprowadziły” użytkownika do Ciebie;
- najbardziej zyskowną kampanię oraz przeinwestowane rozwiązania.
Nasza usługa obejmuje również zaawansowaną konfigurację na potrzeby e-commerce. W Google Analytics istnieje możliwość obliczenia kosztu wykonania danej akcji np.: wysłania formularza lub zakupu danego produktu oraz sprawdzenia, które źródła są najbardziej rentowne, w jakich dniach lub godzinach poszczególne produkty najlepiej się sprzedają, itd.
Powiemy Ci w jakich godzinach użytkownicy najczęściej odwiedzają Twoją stronę. Dzięki temu będziesz wiedział kiedy uruchamiać kampanie reklamowe, aby najefektywniej wykorzystać budżet.
W przypadku sklepów internetowych zbadamy, gdzie użytkownicy gubią się na ścieżce zakupowej oraz wskażemy co sprawa im problemy. Na podstawie tego doradzimy Tobie, jak optymalnie przygotować formularz zamówienia i zwiększyć ilość kupujących.
Sprawdzimy z jakich mediów wchodzą użytkownicy i na jakie podstrony najczęściej trafiają. Dzięki temu z łatwością wskażemy, które medium reklamowe jest najbardziej opłacalne dla Twojego biznesu i gdzie najlepiej skierować środki reklamowe.