Spis treści:Czym właściwie jest favicon i dlaczego warto go mieć?Jak favicon wyświetla się w przeglądarkach?Dlaczego favicon jest ważny dla doświadczenia użytkownika?Jakie znaczenie dla SEO ma dodanie faviconu?SEO favicon – mały plik, duży efektJak zrobić favicon krok po kroku – praktyczny poradnik dla MŚPZaprojektuj ikonę witrynyZapisz ikonę w odpowiednim formacie faviconDodaj favicon do strony internetowejKrok 4: Sprawdź, czy favicon działaJakie są najczęstsze błędy przy dodawaniu […]
Pozycjonowanie szerokie
Pozycjonowanie szerokie
Pozycjonowanie long tail to usługa kierowana do serwisów, które posiadają dużą liczbę podstron i treści. Warto rozważyć ten rodzaj pozycjonowania, jeśli Twój serwis zawiera co najmniej 100 podstron.

Dynamicznie rozwijające się witryny o większej skali wymagają działań adekwatnych do ich rozmiaru, dlatego stworzyliśmy usługę polegająca na jednoczesnym pozycjonowaniu dużej liczby wielowyrazowych fraz. Pozycjonowanie standardowe, opierające się na stosunkowo małej liczbie fraz, nie zawsze wykorzystuje w pełni potencjał portali czy sklepów internetowych, w których codziennie pojawiają się nowe informacje. Wraz ze wzrostem świadomości oraz umiejętności użytkowników internetu zmieniają się ich nawyki — rozszerza się także zasób fraz używanych przy wyszukiwaniu.


Frazy stają się bardzie złożone (opisowe), a dzięki temu otrzymywany wynik częściej spełnia oczekiwania użytkowników. Usługa long tail znakomicie nadaje się do pozycjonowania sklepów internetowych, ponieważ frazy nie są określone z góry, tylko dobierane dynamicznie przez cały okres współpracy. Nie rozliczamy się za każde wyrażenie z osobna lecz za wzrost ruchu w serwisie. Poniższy schemat przedstawia różnicę pomiędzy pozycjonowaniem na pojedyncze frazy a pozycjonowaniem long tail.
Pozycjonowanie szerokie (Long Tail SEO)
— Krzywa słów kluczowych

Analogicznie do pozycjonowania zwykłego, w szerokim SEO bardzo istotną kwestią pozostaje optymalizacja sklepu online oraz praca z treściami. Im więcej unikalnego contentu zasili stronę, tym bardziej Google nas wynagrodzi, plasując naszą stronę nad konkurencją.
Pozycjonowanie long tail koncentruje się właśnie na treściach. Większość sklepów internetowych ma ich zdecydowanie za mało. Najczęściej brakuje podstawowych kwestii — opisów produktów i kategorii, które byłyby przyjazne dla użytkownika. Właściciele sklepów online często kopiują te treści ze stron producenckich lub od siebie nawzajem. Takie działanie powoduje, że potencjalny klient nawet na kilkunastu stronach otrzymuje dokładnie te same informacje. Nie lubi tego ani on, ani Google.
Kara, jaką nakłada gigant wyszukiwarek na strony z powielonymi treściami jest bardzo dotkliwa. Umieszczane są one nisko w indeksie lub — w najczarniejszym scenariuszu — nie pojawiają się w ogóle na dane zapytanie.
Chcesz tego uniknąć? Stwórz wyjątkowe, niepowtarzające się opisy produktów i kategorii. Bez tego nie masz co marzyć o dużym ruchu na swojej witrynie, a tym samym o rosnących zyskach ze sprzedaży. Szukając przyczyn nikłego zainteresowania Twoją ofertą, sprawdź, czy Twoje treści są zgodne z wytycznymi Google.
Spis treści:Najlepsza reklama sklepu sportowego – jak wyróżnić się wśród rosnącej konkurencji?Sklep sportowy internetowy a konkurencja w sieciWizerunek sklepu sportowego a zaufanie klientówTrendy e-commerce, które kształtują marketing sklepów sportowych w 2025 rokuGoogle Ads i remarketing dynamiczny – paliwo dla sprzedażyDlaczego Google Ads działa najlepiej w branży sportowej?Skuteczne pozycjonowanie sklepu sportowego – jak zdobyć widoczność organiczną?Strategia SEO i optymalizacja strony sklepu w erze AI […]
Spis treści:Czym jest cyberbezpieczeństwo i dlaczego jest ważne dla Twojej firmy?Co to oznacza dla Twojej firmy?Jakie są najczęstsze zagrożenia cyberbezpieczeństwa dla małych firm?Lista najczęstszych zagrożeń cybernetycznychJak wdrożyć system zarządzania bezpieczeństwem w firmie?5 kroków do wdrożenia ochrony systemów komputerowychDziałania prewencyjne w praktyceBezpieczeństwo danych osobowych i technologii ochrony informacjiKluczowe technologie ochrony danych:Edukacja użytkowników – fundament krajowego systemu cyberbezpieczeństwaJak zbudować kulturę bezpieczeństwa w MŚPPodsumowanie: Zabezpiecz swoją firmę, zanim będzie […]





