Spis treści:Czym właściwie jest favicon i dlaczego warto go mieć?Jak favicon wyświetla się w przeglądarkach?Dlaczego favicon jest ważny dla doświadczenia użytkownika?Jakie znaczenie dla SEO ma dodanie faviconu?SEO favicon – mały plik, duży efektJak zrobić favicon krok po kroku – praktyczny poradnik dla MŚPZaprojektuj ikonę witrynyZapisz ikonę w odpowiednim formacie faviconDodaj favicon do strony internetowejKrok 4: Sprawdź, czy favicon działaJakie są najczęstsze błędy przy dodawaniu […]
Zarządzanie marką – SERM
Zarządzanie marką - SERM
Zdarza się, że po wpisaniu w wyszukiwarce Google nazwy firmy, bądź imienia i nazwiska właścicieli w wynikach wyszukiwania pojawiają się nieprzychylne opinie na ich temat. Im większe i bardziej znane przedsiębiorstwo, tym wyższe prawdopodobieństwo, że znajdzie się osoba, która będzie próbowała zaszkodzić dobremu imieniu firmy.
Często opinie są nieprawdziwe lub przedawnione, a internauci zapominają publicznie sprostować pozytywnie rozwiązane sprawy. Oferujemy analizę potencjalnych wyrażeń kluczowych, na które mogą pojawiać się negatywne dla Twojej firmy wpisy oraz – w przypadku ich wystąpienia możliwość usunięcia z wyników wyszukiwania.
SERM – dla kogo?
Opisywana usługa sprawdza się również w sytuacjach, kiedy pod kątem wizerunkowym istotne jest to, aby wybrane informacje pojawiały się po wpisaniu nazwy firmy w Google – na przykład o wprowadzanych produktach czy największych sukcesach.

       Spis treści:Najlepsza reklama sklepu sportowego – jak wyróżnić się wśród rosnącej konkurencji?Sklep sportowy internetowy a konkurencja w sieciWizerunek sklepu sportowego a zaufanie klientówTrendy e-commerce, które kształtują marketing sklepów sportowych w 2025 rokuGoogle Ads i remarketing dynamiczny – paliwo dla sprzedażyDlaczego Google Ads działa najlepiej w branży sportowej?Skuteczne pozycjonowanie sklepu sportowego – jak zdobyć widoczność organiczną?Strategia SEO i optymalizacja strony sklepu w erze AI […]
       Spis treści:Czym jest cyberbezpieczeństwo i dlaczego jest ważne dla Twojej firmy?Co to oznacza dla Twojej firmy?Jakie są najczęstsze zagrożenia cyberbezpieczeństwa dla małych firm?Lista najczęstszych zagrożeń cybernetycznychJak wdrożyć system zarządzania bezpieczeństwem w firmie?5 kroków do wdrożenia ochrony systemów komputerowychDziałania prewencyjne w praktyceBezpieczeństwo danych osobowych i technologii ochrony informacjiKluczowe technologie ochrony danych:Edukacja użytkowników – fundament krajowego systemu cyberbezpieczeństwaJak zbudować kulturę bezpieczeństwa w MŚPPodsumowanie: Zabezpiecz swoją firmę, zanim będzie […]





