preloader
Wypełnij formularz
Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.


Zarządzanie marką – SERM

Zarządzanie marką - SERM

Zdarza się, że po wpisaniu w wyszukiwarce Google nazwy firmy, bądź imienia i nazwiska właścicieli w wynikach wyszukiwania pojawiają się nieprzychylne opinie na ich temat. Im większe i bardziej znane przedsiębiorstwo, tym wyższe prawdopodobieństwo, że znajdzie się osoba, która będzie próbowała zaszkodzić dobremu imieniu firmy.
Często opinie są nieprawdziwe lub przedawnione, a internauci zapominają publicznie sprostować pozytywnie rozwiązane sprawy. Oferujemy analizę potencjalnych wyrażeń kluczowych, na które mogą pojawiać się negatywne dla Twojej firmy wpisy oraz – w przypadku ich wystąpienia możliwość usunięcia z wyników wyszukiwania.

SERM – dla kogo?

Opisywana usługa sprawdza się również w sytuacjach, kiedy pod kątem wizerunkowym istotne jest to, aby wybrane informacje pojawiały się po wpisaniu nazwy firmy w Google – na przykład o wprowadzanych produktach czy największych sukcesach.

zarządzanie marką w wyszukiwarkach
Podoba Ci się nasza oferta?
Trendy w Content Marketingu na 2025 rok

Trendy w Content Marketingu na 2025 rok

Spis treści:Content Marketing 2025 – nowe zasady gry, które musisz znaćHiperpersonalizacja i personalizacja treści – jak tworzyć skuteczniejsze kampanie?Automatyzacja marketingu i wykorzystanie AI w tworzeniu treściTotal Video i krótkie wideo w marketingu – czas na nową formę komunikacjiMarketing oparty na danych – jak analiza danych zmienia content marketing?Kampanie Performance Max – jak wykorzystać nowe możliwości w content marketingu?Zrównoważony rozwój w komunikacji marek – nowy standard […]

Najskuteczniejsze praktyki SEO na 2025 rok

Najskuteczniejsze praktyki SEO na 2025 rok

Spis treści:Jak stworzyć skuteczną strategię SEO na 2025 rok?Dlaczego badania słów kluczowych są fundamentem każdego tekstu SEO?Optymalizacja treści kluczowej – jak pisać artykuły, które pozycjonują?Techniczne SEO w 2025 roku – na co szczególnie zwrócić uwagę?Szybkość ładowania strony i UX – czynniki rankingowe GoogleWzrost znaczenia wideo w SEO – jak dostosować treści do nowych trendów?Jak wykorzystać sztuczną inteligencję i prompty SEO w tworzeniu treści?SEO lokalne w praktyce […]

Ambient marketing – co to znaczy i 7 przykładów kreatywnych kampanii

Ambient marketing – co to znaczy i 7 przykładów kreatywnych kampanii

Spis treści:Czym jest ambient marketing?Główne cechy ambient marketinguZalety i wady ambient marketingu7 przykładów ambient marketinguAmbient media – nowe możliwości reklamyJak angażować odbiorców za pomocą ambient marketingu?Dobre praktyki w kampaniach ambient marketingowychZastosowania ambient marketingu w różnych branżachJak stworzyć efektywną kampanię ambient marketingową? Wnioski Jak przyciągnąć uwagę klientów w świecie pełnym reklam? Ambient marketing to odpowiedź na tę zagadkę. Dzięki niemu marki potrafią zaskoczyć i zaangażować […]

Wznieś się na wyżyny i dołącz do grupy ponad 1000 klientów
Telematics Technologies sp. z o.o.
„Z Agencją Widzialni.pl współpracujemy od 2014 roku w zakresie SEO 2.0 oraz od 2018 roku w zakresie kampanii Google Ads. Cenimy sobie profesjonalne podejście specjalistów z działu SEO oraz PPC i jesteśmy zadowoleni z jakości oferowanych usług, a także osiąganych rezultatów. Cenimy sobie profesjonalne podejście specjalistów z działu SEO i PPC…”
Kaliński - Układy wydechowe
„Na początku 2020 roku rozpoczęliśmy współpracę z firmą Widzialni.pl korzystając z usługi SEO 2.0. Firma Widzialni.pl już na początku współpracy wskazała nam konkretny plan działań, który obecnie wspólnie realizujemy. Cały czas pozostajemy w stałym kontakcie, obserwujemy efekty, wprowadzamy zmiany. Dzięki współpracy systematycznie notujemy lepsze wyniki, zdobywając coraz większą część rynku.”
UTAL sp. z o. o.
„Z przyjemnością rekomendujemy usługi agencji Widzialni.pl w zakresie pozycjonowania i optymalizacji stron internetowych. Z agencją jesteśmy związani od 2014 roku, a nasza współpraca wciąż trwa. Działania realizowane w ramach pozycjonowania, w tym optymalizacji stron internetowych, prowadzone są przez doświadczonych specjalistów…”
PRO-MAR S.A.
„Jako przedstawiciele Pro-Mar S.A., z przyjemnością informuję, że współpracujemy z firmą Widzialni.pl od kilku lat. Współpraca rozpoczęła się w styczniu 2014 r. i trwa nadal, ponieważ, jesteśmy bardzo zadowoleni z promocji naszej firmy w Internecie - nie tylko w Polsce, ale także za granicą.”
GoldenSubmarine Sp. z o.o. Sp.k.
„Jako niezależna agencja postdigitalowa współpracujemy z wieloma firmami, w tym z agencją Widzialni.pl. W czasie kilkuletniej współpracy poleciliśmy poznańskiej agencji kilkunastu klientów, którzy do dziś korzystają z usług z zakresu szeroko pojętego marketingu internetowego i pozycjonowania. Współpraca z Widzialnymi to szybkie, zdecydowanie i przede wszystkim skuteczne działania…”
1.723
Zrealizowanych
usług
28.936
Pozycjonowanych
fraz kluczowych
15 lat
Efektów
naszej pracy
91%
Przedłużonych
umów