Spis treści:Kampania wizerunkowa – co to jest?Jak Twoja firma może zyskać na reklamie bannerowej?Planowanie kampanii wizerunkowejKampanie wizerunkowe w katalogach firm Chcesz zbudować silną i łatwo rozpoznawalną markę, której wizerunek będzie przyciągał klientów i wzbudzał ich zaufanie? Odpowiednia może okazać się dobrze przygotowana kampania wizerunkowa. Jest to strategia komunikacji marki, która pozwala kształtować, jak Twoja firma jest postrzegana na rynku. Sprawdź, jak możesz na niej skorzystać, aby […]
Zarządzanie marką – SERM
Zarządzanie marką - SERM
Zdarza się, że po wpisaniu w wyszukiwarce Google nazwy firmy, bądź imienia i nazwiska właścicieli w wynikach wyszukiwania pojawiają się nieprzychylne opinie na ich temat. Im większe i bardziej znane przedsiębiorstwo, tym wyższe prawdopodobieństwo, że znajdzie się osoba, która będzie próbowała zaszkodzić dobremu imieniu firmy.
Często opinie są nieprawdziwe lub przedawnione, a internauci zapominają publicznie sprostować pozytywnie rozwiązane sprawy. Oferujemy analizę potencjalnych wyrażeń kluczowych, na które mogą pojawiać się negatywne dla Twojej firmy wpisy oraz – w przypadku ich wystąpienia możliwość usunięcia z wyników wyszukiwania.
SERM – dla kogo?
Opisywana usługa sprawdza się również w sytuacjach, kiedy pod kątem wizerunkowym istotne jest to, aby wybrane informacje pojawiały się po wpisaniu nazwy firmy w Google – na przykład o wprowadzanych produktach czy największych sukcesach.
Spis treści:Czym są internetowe bazy firm?Dlaczego warto dodać swoją stronę do katalogu?Gdzie dodać swoją firmę?Jakie są najważniejsze elementy w wizytówce firmy Masz lokalną firmę i chcesz docierać do większej liczby potencjalnych klientów? Jednym z najbardziej efektywnych, a jednocześnie prostych sposobów na zwiększenie widoczności Twojej marki, jest promocja firmy online, a w szczególności umieszczenie jej w internetowych bazach firm. Jak skutecznie wykorzystać tę metodę do promowania biznesu? Przekonaj się, jakie kroki […]
Spis treści:Dlaczego warto inwestować w marketing lokalny?Wizytówka w popularnych katalogach firmWizytówka w Google MapsBannery reklamowe i kampania wizerunkowaContent marketingPromocja w social mediachWady i zalety marketingu lokalnegoZalety marketingu lokalnegoWady marketingu lokalnego Prowadzisz lokalny biznes i zastanawiasz się, jak skutecznie przyciągnąć nowych klientów? Dzięki rozkwitowi marketingu cyfrowego nie musisz już polegać na ulotkach i reklamach w lokalnej prasie! Poznaj 5 sprawdzonych sposobów na marketing lokalny w Internecie i zacznij promować swoją […]