Content w stronach PrestaShop
Współczesny marketing internetowy opiera się w dużej części na zawartości tekstowej stron. Nie inaczej przedstawia się to w przypadku e-sklepów zbudowanych na skrypcie PrestaShop. System zarządzania treścią (ang. CMS) umożliwia szybkie i wygodne dodawanie unikalnych treści dla każdej podstrony serwisu, a także proste ustawienie struktury tekstu. Chcemy bowiem, aby każdy klient odwiedzający naszą stronę, bez problemu odnalazł pożądaną stronę kategorii lub produktu. Dzięki contentowi możemy odpowiedzieć na potrzeby i zapytania klientów, a tym samym generować większy ruch na stronie. Treść jest również istotna z punktu widzenia robotów wyszukiwarki. Dzięki odpowiadającemu tematowi podstron contentowi możemy wpłynąć na lepszą indeksację witryny.
Unikalny content nie jest uzależniony od skryptu PrestaShop. To zadanie właściciela witryny, aby upewnić się, że treści są całkowicie unikalne, angażujące, zawierają pożądane frazy kluczowe, a także zawierające wezwania do działania. Zadanie to można powierzyć profesjonalnym copywriterom z agencji SEO Widzialni.pl, którzy tworzą wysokiej jakości treści na kategorie, strony produktowe, poradniki, blogi itp. Skontaktuj się z nami, aby poznać możliwości tworzenia skutecznego contentu dla Twojego sklepu na PrestaShop.
Edycja zawartości treściowej na stronach opartych na PrestaShop odbywa się w wygodnym panelu zarządzania treścią, który umieszczony jest w zakładce „Katalog”. CMS PrestaShop jest intuicyjny i przejrzysty. Treści dla poszczególnych podstron umieszcza się i edytuje w polu „Opis”.
Tworzenie treści powinno odbywać się cyklicznie. Aktualny content można rozbudowywać lub modyfikować, aby możliwie najlepiej dopasować treść do oczekiwań i potrzeb klientów.