preloader
Wypełnij formularz
Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.


Pozycjonowanie fraz

Pozycjonowanie frazy

Pozycjonowanie frazy powoduje, że Twoja strona pojawia się na pierwszych pozycjach wyszukiwarki pod określonymi słowami kluczowymi. Promowanymi słowami kluczowymi powinny być frazy, które najdokładniej określają sprzedawane przez Ciebie towary lub usługi, a dodatkowo są najczęściej wpisywane przez użytkowników wyszukiwarek. To właśnie sprawia, że ze swoją ofertą trafisz tylko do zainteresowanych osób i tylko wtedy, kiedy one tego chcą.

Nie będziemy ukrywać, że umieszczenie strony na pierwszym miejscu w wyszukiwarce wymaga nie lada umiejętności, specjalistycznej wiedzy, znajomości algorytmów wyszukiwarek, profesjonalnego oprogramowania, nieustannego śledzenia poczynań konkurencji oraz stałej kontroli i obrony wywalczonej pozycji. Nie jest to jednak Twój problem. Nie musisz się przejmować nawet doborem słów kluczowych, ponieważ możesz liczyć na profesjonalną pomoc naszego doradcy.

Pozycjonowanie stron internetowych umożliwia wypromowanie konkretnej strony w wyszukiwarkach tak, by osiągała ona pierwsze miejsca wyników. W tym celu prowadzone są ciągłe działania, które można podzielić na cztery etapy:

  • analiza strony internetowej klienta — rozpoznanie potrzeb rynkowych, doradztwo i wybór słów kluczowych,
  • wstępna optymalizacja — niewidoczne dla ludzkiego oka zmiany w kodzie strony WWW oraz dostosowanie strony do algorytmów wyszukiwarek,
  • ciągły proces optymalizacyjny — tworzenie sieci połączeń, analiza działań konkurencji, wdrażanie nowych taktyk optymalizacyjnych, SEO copywriting, udoskonalenie procesu,
  • analiza i comiesięczne raportowanie wyników — prowadzenie oceny i statystyki efektywności działań; w zależności od konkurencji na określone słowo kluczowe osiągnięcie pierwszych miejsc w wynikach wyszukiwarki może zająć od dwóch tygodni do kilku miesięcy.

Co zyskujesz, wybierając pozycjonowanie fraz?

To, co aktualnie liczy się najbardziej — widzialność w sieci. Współcześnie internet jest przestrzenią, w której zdobywa się potencjalnych klientów. Wszyscy wiemy, że „czas to pieniądz”, dlatego warto zrobić wszystko, aby osoby zainteresowane naszą ofertą znalazły ją szybko i sprawnie. Dzięki pozycjonowaniu klienci trafią prosto do Ciebie, a nie do Twojej konkurencji.

W osiągnięciu tego celu najważniejszy będzie pierwszy krok — dobrze dobrane słowa kluczowe. Dokonując ich selekcji, należy zwrócić uwagę na dwie kwestie. Pierwszą będzie dostosowanie fraz do oferty biznesowej, drugą — określenie obszaru (miasta lub dzielnicy), z którego chcesz pozyskać klientów. Pamiętaj, że internauci rozpoczynają wyszukiwanie od wpisywania tzw. fraz lokalnych (ma to znaczenie w tzw. pozycjonowaniu lokalnym). Poszukują produktu lub usługi jak najbliżej miejsca zamieszkania. Pomyśl: jeśli dobry mechanik ma swój warsztat w sąsiedztwie Twojego domu, to dlaczego miałbyś szukać innego na drugim końcu miasta?

Wszystkie szczegóły planowanych działań warto jest wcześniej przedyskutować z naszym doradcą, który wskaże najlepszą drogę do zdobycia pozycji lidera, czyli pierwszego miejsca w wyszukiwarkach.

Podoba Ci się nasza oferta?
Wistia – czym jest ta platforma i co warto o niej wiedzieć?

Wistia – czym jest ta platforma i co warto o niej wiedzieć?

Spis treści:Czym jest Wistia i do czego służy ta platforma wideo?Jak działa hosting wideo Wistia i czym różni się od YouTube?Odtwarzacz wideo Wistia – funkcje, personalizacja i brandingZaawansowana analityka wideo w Wistia – jak działa video analytics?Wbudowany edytor wideo w Wistia – co potrafi i jak go używać?Integracje Wistia z narzędziami marketingowymi – automatyzacja i leadyCeny Wistia – ile kosztuje i jakie są dostępne plany?Jak pobierać filmy z Wistia? Co warto wiedzieć […]

Woodpecker – co to za narzędzie i jak pomaga w automatyzacji Cold Mailingu?

Woodpecker – co to za narzędzie i jak pomaga w automatyzacji Cold Mailingu?

Spis treści:Czym jest Woodpecker.co i do czego służy to narzędzie?Jak działa narzędzie Woodpecker w kampaniach cold email?Dlaczego warto korzystać z Woodpecker w mail marketingu?Jak stworzyć swoją pierwszą kampanię cold mailingową w Woodpecker?Segmentacja i personalizacja w kampanii cold email – siła WoodpeckerWoodpecker cena – ile kosztuje korzystanie z platformy?Czy istnieje darmowy system mailingowy z funkcjami podobnymi do Woodpecker?Najczęstsze błędy w cold mailingu i jak Woodpecker pomaga ich unikać?Integracje Woodpecker z innymi narzędziami […]

Czym jest platforma sprzedażowa ETSY i co warto o niej wiedzieć?

Czym jest platforma sprzedażowa ETSY i co warto o niej wiedzieć?

Spis treści:ETSY co to za sklep? Krótkie wprowadzenie do platformy sprzedażowejJak działa platforma sprzedażowa ETSY i dla kogo jest przeznaczona?Sprzedaż na Etsy – co możesz sprzedawać, a czego unikać?Jak sprzedawać na Etsy krok po kroku? Przewodnik dla początkującychJakie są opłaty i koszty Etsy? Rzeczywiste wydatki sprzedawcyZalety i wady sprzedaży na Etsy – czy warto zacząć?Jak osiągnąć sukces na Etsy? Sprawdzone strategie i dobre praktykiMarketing na Etsy – jak promować swoje produkty, żeby się wyróżnić?Zakupy […]

Wznieś się na wyżyny i dołącz do grupy ponad 1000 klientów
Telematics Technologies sp. z o.o.
„Z Agencją Widzialni.pl współpracujemy od 2014 roku w zakresie SEO 2.0 oraz od 2018 roku w zakresie kampanii Google Ads. Cenimy sobie profesjonalne podejście specjalistów z działu SEO oraz PPC i jesteśmy zadowoleni z jakości oferowanych usług, a także osiąganych rezultatów. Cenimy sobie profesjonalne podejście specjalistów z działu SEO i PPC…”
Kaliński - Układy wydechowe
„Na początku 2020 roku rozpoczęliśmy współpracę z firmą Widzialni.pl korzystając z usługi SEO 2.0. Firma Widzialni.pl już na początku współpracy wskazała nam konkretny plan działań, który obecnie wspólnie realizujemy. Cały czas pozostajemy w stałym kontakcie, obserwujemy efekty, wprowadzamy zmiany. Dzięki współpracy systematycznie notujemy lepsze wyniki, zdobywając coraz większą część rynku.”
UTAL sp. z o. o.
„Z przyjemnością rekomendujemy usługi agencji Widzialni.pl w zakresie pozycjonowania i optymalizacji stron internetowych. Z agencją jesteśmy związani od 2014 roku, a nasza współpraca wciąż trwa. Działania realizowane w ramach pozycjonowania, w tym optymalizacji stron internetowych, prowadzone są przez doświadczonych specjalistów…”
PRO-MAR S.A.
„Jako przedstawiciele Pro-Mar S.A., z przyjemnością informuję, że współpracujemy z firmą Widzialni.pl od kilku lat. Współpraca rozpoczęła się w styczniu 2014 r. i trwa nadal, ponieważ, jesteśmy bardzo zadowoleni z promocji naszej firmy w Internecie - nie tylko w Polsce, ale także za granicą.”
GoldenSubmarine Sp. z o.o. Sp.k.
„Jako niezależna agencja postdigitalowa współpracujemy z wieloma firmami, w tym z agencją Widzialni.pl. W czasie kilkuletniej współpracy poleciliśmy poznańskiej agencji kilkunastu klientów, którzy do dziś korzystają z usług z zakresu szeroko pojętego marketingu internetowego i pozycjonowania. Współpraca z Widzialnymi to szybkie, zdecydowanie i przede wszystkim skuteczne działania…”
1.723
Zrealizowanych
usług
28.936
Pozycjonowanych
fraz kluczowych
15 lat
Efektów
naszej pracy
91%
Przedłużonych
umów