Widzialni cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Personalize" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all

Pozycjonowanie szerokie

Pozycjonowanie szerokie

Pozycjonowanie long tail to usługa kierowana do serwisów, które posiadają dużą liczbę podstron i treści. Warto rozważyć ten rodzaj pozycjonowania, jeśli Twój serwis zawiera co najmniej 100 podstron.

Pozycjonowanie Long Tail

Dynamicznie rozwijające się witryny o większej skali wymagają działań adekwatnych do ich rozmiaru, dlatego stworzyliśmy usługę polegająca na jednoczesnym pozycjonowaniu dużej liczby wielowyrazowych fraz. Pozycjonowanie standardowe, opierające się na stosunkowo małej liczbie fraz, nie zawsze wykorzystuje w pełni potencjał portali czy sklepów internetowych, w których codziennie pojawiają się nowe informacje. Wraz ze wzrostem świadomości oraz umiejętności użytkowników internetu zmieniają się ich nawyki — rozszerza się także zasób fraz używanych przy wyszukiwaniu.

pozycjonowanie szerokie
średnia długość fraz zapytania do Google

Frazy stają się bardzie złożone (opisowe), a dzięki temu otrzymywany wynik częściej spełnia oczekiwania użytkowników. Usługa long tail znakomicie nadaje się do pozycjonowania sklepów internetowych, ponieważ frazy nie są określone z góry, tylko dobierane dynamicznie przez cały okres współpracy. Nie rozliczamy się za każde wyrażenie z osobna lecz za wzrost ruchu w serwisie. Poniższy schemat przedstawia różnicę pomiędzy pozycjonowaniem na pojedyncze frazy a pozycjonowaniem long tail.

Pozycjonowanie szerokie (Long Tail SEO)
— Krzywa słów kluczowych

krzywa słów kluczowych

Analogicznie do pozycjonowania zwykłego, w szerokim SEO bardzo istotną kwestią pozostaje optymalizacja sklepu online oraz praca z treściami. Im więcej unikalnego contentu zasili stronę, tym bardziej Google nas wynagrodzi, plasując naszą stronę nad konkurencją.

Pozycjonowanie long tail koncentruje się właśnie na treściach. Większość sklepów internetowych ma ich zdecydowanie za mało. Najczęściej brakuje podstawowych kwestii — opisów produktów i kategorii, które byłyby przyjazne dla użytkownika. Właściciele sklepów online często kopiują te treści ze stron producenckich lub od siebie nawzajem. Takie działanie powoduje, że potencjalny klient nawet na kilkunastu stronach otrzymuje dokładnie te same informacje. Nie lubi tego ani on, ani Google.

Kara, jaką nakłada gigant wyszukiwarek na strony z powielonymi treściami jest bardzo dotkliwa. Umieszczane są one nisko w indeksie lub — w najczarniejszym scenariuszu — nie pojawiają się w ogóle na dane zapytanie.

Chcesz tego uniknąć? Stwórz wyjątkowe, niepowtarzające się opisy produktów i kategorii. Bez tego nie masz co marzyć o dużym ruchu na swojej witrynie, a tym samym o rosnących zyskach ze sprzedaży. Szukając przyczyn nikłego zainteresowania Twoją ofertą, sprawdź, czy Twoje treści są zgodne z wytycznymi Google.

Podoba Ci się nasza oferta?
Dropshipping – co to jest, jak działa i czy warto zacząć?

Dropshipping – co to jest, jak działa i czy warto zacząć?

Spis treści:Co to jest dropshipping i jak działa?Zalety i wady dropshippingu – czy warto zacząć?Jak zacząć dropshipping krok po kroku?Jak założyć sklep internetowy oparty na modelu dropshipping?Dropshipping a działalność gospodarcza – co musisz wiedzieć?Wybór hurtowni dropshippingowej – na co zwrócić uwagę?Skuteczna strategia marketingowa w dropshippinguObsługa klienta w modelu dropshipping – najlepsze praktyki Chcesz rozpocząć własny biznes bez konieczności posiadania magazynu? Dropshipping może być odpowiedzią na Twoje potrzeby. Jest to model sprzedaży, który zdobywa […]

Cele marketingowe – jak je wyznaczać i mierzyć efektywność działań?

Cele marketingowe – jak je wyznaczać i mierzyć efektywność działań?

Spis treści:Wprowadzenie do wyznaczania celów marketingowychPrzykłady celów marketingowych w praktyceCele kampanii marketingowej – jak je definiować?Jak wygląda tworzenie celów marketingowych krok po kroku?Generowanie leadów jako cel marketingowyJakie są cele strategiczne w strategii marketingowej?Zwiększenie świadomości marki – cel marketingowyJak ustalać cele strategii marketingowej?Weryfikacja celów marketingowych – metody i narzędziaStrategiczne cele marketingowe – dlaczego są ważne?Rodzaje celów marketingowych i ich zastosowanieUstalanie celów marketingowych zgodnie z metodą SMARTKonwersja […]

Trendy w Content Marketingu na 2025 rok

Trendy w Content Marketingu na 2025 rok

Spis treści:Content Marketing 2025 – nowe zasady gry, które musisz znaćHiperpersonalizacja i personalizacja treści – jak tworzyć skuteczniejsze kampanie?Automatyzacja marketingu i wykorzystanie AI w tworzeniu treściTotal Video i krótkie wideo w marketingu – czas na nową formę komunikacjiMarketing oparty na danych – jak analiza danych zmienia content marketing?Kampanie Performance Max – jak wykorzystać nowe możliwości w content marketingu?Zrównoważony rozwój w komunikacji marek – nowy standard […]

Wznieś się na wyżyny i dołącz do grupy ponad 1000 klientów
Telematics Technologies sp. z o.o.
„Z Agencją Widzialni.pl współpracujemy od 2014 roku w zakresie SEO 2.0 oraz od 2018 roku w zakresie kampanii Google Ads. Cenimy sobie profesjonalne podejście specjalistów z działu SEO oraz PPC i jesteśmy zadowoleni z jakości oferowanych usług, a także osiąganych rezultatów. Cenimy sobie profesjonalne podejście specjalistów z działu SEO i PPC…”
1.723
Zrealizowanych
usług
28.936
Pozycjonowanych
fraz kluczowych
15 lat
Efektów
naszej pracy
91%
Przedłużonych
umów