preloader
Bezpłatna wycena

agree(wymagane)
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Pełna treść polityki prywatnościRegulamin strony

Nowa aktualizacja algorytmu Google

Nowa aktualizacja algorytmu Google

Wczoraj tj. 16.03.2015 Google zapowiedział wprowadzenie aktualizacji algorytmu swojej wyszukiwarki. Tym razem ma ona dotyczyć tzw. stron przejściowych. Informacja na ten temat pojawiła się na oficjalnym blogu Google, w tym wpisie. Czytamy w nim między innymi, że powodem prac nad aktualizacją jest to, że strony przejściowe pogarszają jakość wyników wyszukiwania.

Ich obecność na wysokich pozycjach prowadzi do tego, że użytkownik trafia na strony, których nie chce odwiedzać i musi powrócić do wyników wyszukiwania. Jednak po kliknięciu w kolejny wynik, będący stroną przejściową, dociera znów do tego samego serwisu. W celu uniknięcia takich sytuacji i poprawy jakości wyników wyszukiwania wkrótce rozpocznie się aktualizacja, która lepiej dostosuje ranking tego typu stron.

Google podaje także listę pytań pomocnych w zrozumieniu tego, czym są strony przejściowe:

  • Czy celem istnienia strony jest jej jak najlepsza optymalizacja pod kątem wyszukiwarek internetowych i następnie prowadzenie użytkowników do rzeczywiście użytecznej części witryny, czy też są one integralną częścią doświadczenia użytkowników witryny?
  • Czy strony są przeznaczone do tego, aby rankingowały na ogólne zapytania i czy zawierają stworzoną specjalnie w tym celu specyficzną treść?
  • Czy strony powielają i agregują użyteczne tematy (lokalizacje, produkty itd.), które już istnieją na stronie, w celu przechwycenia większej ilości ruchu z wyników wyszukiwania?
  • Czy strony są stworzone wyłącznie w celu generowania ruchu z programów partnerskich i są przesyłane użytkownikom, nie tworząc unikalnej wartości w formie treści lub funkcjonalności?
  • Czy te strony istnieją jako wyspy? Czy przejście do nich z pozostałych części witryny jest trudne lub niemożliwe? Linki do tych stron znajdują się w witrynie lub sieci witryn tworzonych wyłącznie dla wyszukiwarek?

Pod tym adresem znajdziemy artykuł w języku polskim wyjaśniający, czym są strony przejściowe.

+
Napisz komentarz
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.