preloader
Bezpłatna wycena

agree(wymagane)
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Pełna treść polityki prywatnościRegulamin strony

Multi Produkt – nowy format reklamowy Facebooka

Multi Produkt – nowy format reklamowy Facebooka

Do tej pory nowy format reklam był dostępny tylko dzięki API Facebooka lub poprzez zewnętrzne, ale płatne programy. Oficjalnie od 17 lutego br. znajduje się w narzędziu Power Editor i mogą z niego korzystać wszyscy użytkownicy.

Co nam daje nowy format reklamy i jak go wykorzystać?

W nowych reklamach wieloproduktowych możemy wyświetlać 5 obrazów. Za pomocą API lub płatnych (zewnętrznych) programów jest ich nawet 10. Każdy obraz może mieć osobny link oraz nagłówek. Natomiast ostatni z nich informuje, jakiej firmy lub marki dotyczą prezentowane produkty.

Product Ads jest szczególnie przydatny w branży e-commerce. Pozwala kierować do użytkowników Facebooka reklamy prezentujące zestawy produktów konkretnej marki. Istnieje również możliwość wyróżnienia w reklamie produktów zakupionych ostatnio u danego sprzedawcy. Zaproponowanie podobnego asortymentu lub przedstawienie najpopularniejszych wśród kupujących towarów jest bardzo skuteczne. Przykładowo, jeżeli ktoś kupił łóżeczko dla dziecka, możemy mu wyświetlić w reklamie inne produkty, które nawiązują do wcześniejszego zakupu, np.: kołderkę, karuzelę do łóżeczka, kocyk. Dodatkowo do klienta można dotrzeć w oparciu o zainteresowania czy lokalizacje.

Innym sposobem wykorzystania takiej reklamy może być promocja bloga. Każdy segment reklamy będzie w tym przypadku odpowiadał za osobny wpis. Dzięki temu rozwiązaniu naszym czytelnikom nic nie umknie. Poniżej przykład bazujący na naszym blogu.

Nowy_format_reklamy_na_Facebooku-Multi_Ads

Przy tworzeniu reklamy pamiętajmy o doborze treści, które będą idealnie dopasowane do grupy docelowej. Tym samym reklamy będą skuteczniejsze i pomogą pozyskać jeszcze więcej klientów oraz fanów.

Reklamy produktów mogą być dostosowane do klienta już od momentu budowania świadomości marki, poprzez zainteresowanie, wzbudzenie potrzeby, a na zakupie kończąc. Wystarczy je tylko odpowiednio przemyśleć i skonfigurować.

+
Brak komentarzy
Dodaj własny
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.