preloader
Wypełnij formularz
Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.


Kurs franka szwajcarskiego, a pozycjonowanie

Kurs franka szwajcarskiego, a pozycjonowanie

Czy wiesz, co łączy kurs franka szwajcarskiego z pozycjonowaniem stron internetowych? Wzrosty? Spadki? Działania zmierzające do tego, aby utrzymać optymalny stan? Wszystkie odpowiedzi są poprawne. Jedni upadają. Drudzy podnoszą się. Przyjrzyjmy się temu bliżej.

19.10.2014 r. Google wprowadziło aktualizację algorytmu Pingwin 3.0. Skutkiem tego były ogromne zmiany w wynikach wyszukiwania. Poniższy wykres obrazuje ich skalę w SERP-ach (wynikach wyszukiwania).

1

Algorytm „prześwietlił” strony internetowe pod kątem linków zwrotnych do nich prowadzących. Wprowadzenie algorytmu odbyło się z dnia na dzień, co wywołało wielki szum wśród specjalistów ds. pozycjonowania oraz klientów, których strony zostały ukarane i tym samym spadły na gorsze pozycje w wynikach wyszukiwania.

Niespodziewane zmiany zaszły w ostatnim czasie na rynku walutowym. 15.01.2015 r. kurs franka szwajcarskiego poszybował gwałtownie w górę. Dla wielu kredytobiorców był to ogromny szok. Zaczęto szukać przyczyny tej sytuacji.

2

Gdzie najczęściej szukamy odpowiedzi, kiedy nurtuje nas jakieś pytanie lub mamy problem? Oczywiście – w Internecie!

Wysoki skok w notowaniach kursu franka szwajcarskiego sprawił, że powiązane z tematem frazy zaczęły być częściej wyszukiwane. Zainteresowanie frankiem szwajcarskim doprowadziło do tego, że serwisy zajmujące się tematem gospodarki stały się lepiej widoczne. Serwisy prezentujące rzetelne informacje były częściej odwiedzane przez użytkowników w porównaniu z tymi, które nie zamieszczały jakichkolwiek treści dotyczących szwajcarskiej waluty.

Przykładem witryny, która zyskała na wzroście notowań kursu franka szwajcarskiego jest bezkonkurencyjnie biznes.pl. Jej widoczność w sieci wzrosła aż 7 razy!

3

Podczas tworzenia i pozycjonowania serwisu warto zwracać uwagę na wiele kluczowych czynników, które mogą mieć znaczny wpływ na pozycje wyników wyszukiwania Google. W tym przypadku istotną funkcję spełniła unikalna, poruszająca ważny temat treść przyciągająca wielu czytelników.

Unikalna treść + duża liczba unikalnych odwiedzin na stronie = zwiększona widoczność w wynikach wyszukiwania Google.

Poniżej cytat, który posłuży za podsumowanie artykułu.

„Kredyty są dla ludzi myślących i przewidujących swoją przyszłość. Podobnie jest z pozycjonowaniem w chwili obecnej, trzeba myśleć i przewidywać, co najmniej jeden krok do przodu.”

Kursy z marketingu internetowego online!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy.

Dołącz do newslettera i otrzymuj regularną dawkę wiedzy oraz ciekawostek ze świata digital marketingu!

Z naszą pomocą zawsze będziesz na bieżąco – bez spamu!

Poznaj historie, które odmienią Twój biznes

Oglądaj na YouTube!