preloader
Wypełnij formularz
Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.


Google potwierdza: Review Update

Google potwierdza: Review Update

W komunikacie opublikowanym za pomocą mediów społecznościowych Google potwierdziło, że obecnie odbywa się kolejna aktualizacja algorytmu – Review Update 4.

 

Google wprowadza zmiany w algorytmie dotyczące opinii o produktach

 

Jest to już czwarta aktualizacja głównego algorytmu wyszukiwarki Google, która dotyczy opinii o serwisie i usłudze. Tak jak poprzednio jej skutków obawiać się powinni ci, którzy nie dbają o swoją markę w wynikach wyszukiwania. Aktualizacja dostała swoją kodową nazwę: July 2022 Google Product Reviews Update.

Algorytm promuje strony witryny, które mają dobre opinie, oraz takie strony produktowe, które posiadają sporo pozytywnych komentarzy od użytkowników.

 

Proces wdrażania algorytmu i jego wpływ na wyniki wyszukiwania

 

Google wspomniało, że proces propagacji algorytmu to znaczy czas, gdy algorytm przelicza wartości punktowe dla każdej strony biorąc pod uwagę nowy czynnik, który został ustawiony w danej poprawce się rozpoczął, a pełne jego wdrożenie potrwa dwa lub trzy tygodnie. Dotyczy on w pierwszej kolejności anglojęzycznych wyników wyszukiwania, a następnie, po zakończeniu fazy propagacji także wyników wyszukiwania z innych języków.

Pierwsze wyniki aktualizacji są już pokazywane przez narzędzia, które monitorują zmiany wyników wyszukiwania. Obecnie nie są one duże, ale do pełnego zakończenia aktualizacji pozostało jeszcze sporo czasu.

Kursy z marketingu internetowego online!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy.

Dołącz do newslettera i otrzymuj regularną dawkę wiedzy oraz ciekawostek ze świata digital marketingu!

Z naszą pomocą zawsze będziesz na bieżąco – bez spamu!

+
Brak komentarzy
Dodaj własny
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Pełna treść polityki prywatnościRegulamin strony

O blogu

Blog powstał w celu przybliżenia marketingu internetowego w wyszukiwarkach wszystkim zainteresowanym tą tematyką. Będziemy dzielić się tutaj naszą wiedzą oraz nowościami z branży. Życzymy miłej lektury.

Szukaj