preloader
Wypełnij formularz
Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.


Chcesz być kontent? Zadbaj o dobry kontakt i content

Chcesz być kontent? Zadbaj o dobry kontakt i content

Jeśli zależy Państwu na wysokiej jakości tekstów publikowanych w ramach strony internetowej przez agencję SEO, warto pamiętać o dostarczeniu copywriterowi wytycznych i (ewentualnie) materiałów, które pomogą stworzyć mu treści zgodne z oczekiwaniami. Dla piszącego bezcenne będą chociażby informacje o tym, jakie produkty lub usługi są najważniejsze dla firmy, przynoszą najwięcej konwersji lub na promocji jakich po prostu Klient chce się skupić. Bez odpowiedniej komunikacji niemal na pewno nie powstaną zadowalające teksty.

O czym możemy pisać?

Dla dobrego copywritera nie jest problemem stworzenie treści na prawie dowolny temat. Najpierw potrzebuje jednak chociażby pobieżnego wprowadzenia go w branżę oraz jej aktualne trendy – jeśli nie jest typowa. Stworzenie treści o budownictwie, elektronice czy dekoracjach raczej nie powinno być kłopotliwe.

To szczególnie istotne w przypadku content marketingu – na przykład zlecenia agencji SEO prowadzenia firmowego bloga. To Państwo znają największe atuty firmy, trendy, które mogą zainteresować Klienta i które warto promować. Dobry copywriter wie, jak ubrać przekaz w słowa, ale to Państwo wiedzą, co się w branży święci, co za chwilę stanie się popularne i czym zaskoczyć Klienta. Wzory kwiatowe będą hitem nowego roku? Nowe rozwiązanie interaktywne zrewolucjonizuje sprzedaż? Warto o tym napisać. Dlatego – tak jak w życiu – komunikacja i przedstawienie swoich oczekiwań to klucz do sukcesu. 🙂

Cała reszta, czyli stworzenie tekstu atrakcyjnego pod względem stylu, opracowanie odpowiedniej redakcji i adiustacji oraz – co bardzo ważne – optymalnego nasycenia słowami kluczowymi, należy już do obowiązków copywritera. To oczywiście nie znaczy, że copywriter lub content writer nie wykaże się w swojej pracy inicjatywą – często wystarczy mu tylko pokazanie kierunku, w którym ma podążać.

Warto pamiętać, że treści na naszej stronie mają nie tylko spodobać się robotom Google – muszą być też ciekawe dla użytkowników odwiedzających serwis. Wtedy istnieje duża szansa, że ruch wygeneruje się w sposób naturalny.

Kursy z marketingu internetowego online!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy.

Dołącz do newslettera i otrzymuj regularną dawkę wiedzy oraz ciekawostek ze świata digital marketingu!

Z naszą pomocą zawsze będziesz na bieżąco – bez spamu!

Poznaj historie, które odmienią Twój biznes

Oglądaj na YouTube!

1
Komentarze
Dodaj własny
  1. 1

    Święta prawda. Wiele autorów wciąż zapomina, że teksty nie tworzy się tylko dla botów, ale przede wszystkim dla czytelników. Jeśli tekst będzie naprawdę dobry i tak wkrótce pojawi się w wynikach wyszukiwania. Choć oczywiście o odpowiednim formatowaniu i nasyceniu słowami kluczowymi nie można zapominać.

+
Napisz komentarz
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Pełna treść polityki prywatnościRegulamin strony

O blogu

Blog powstał w celu przybliżenia marketingu internetowego w wyszukiwarkach wszystkim zainteresowanym tą tematyką. Będziemy dzielić się tutaj naszą wiedzą oraz nowościami z branży. Życzymy miłej lektury.

Szukaj