preloader
Wypełnij formularz
Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.


Zarządzanie marką – SERM

Zarządzanie marką - SERM

Zdarza się, że po wpisaniu w wyszukiwarce Google nazwy firmy, bądź imienia i nazwiska właścicieli w wynikach wyszukiwania pojawiają się nieprzychylne opinie na ich temat. Im większe i bardziej znane przedsiębiorstwo, tym wyższe prawdopodobieństwo, że znajdzie się osoba, która będzie próbowała zaszkodzić dobremu imieniu firmy.
Często opinie są nieprawdziwe lub przedawnione, a internauci zapominają publicznie sprostować pozytywnie rozwiązane sprawy. Oferujemy analizę potencjalnych wyrażeń kluczowych, na które mogą pojawiać się negatywne dla Twojej firmy wpisy oraz – w przypadku ich wystąpienia możliwość usunięcia z wyników wyszukiwania.

SERM – dla kogo?

Opisywana usługa sprawdza się również w sytuacjach, kiedy pod kątem wizerunkowym istotne jest to, aby wybrane informacje pojawiały się po wpisaniu nazwy firmy w Google – na przykład o wprowadzanych produktach czy największych sukcesach.

zarządzanie marką w wyszukiwarkach
Podoba Ci się nasza oferta?
Co to jest Marketing B2B i jak działa w praktyce?

Co to jest Marketing B2B i jak działa w praktyce?

Spis treści:Czym jest marketing B2B i dlaczego ma kluczowe znaczenie?Definicja i rola marketingu w B2BMarketing B2B w Polsce – perspektywa rynkuKlienci B2B i ich proces decyzyjnyKim są klienci biznesowi?Decyzje zakupowe w B2BStrategie i narzędzia w marketingu B2BSkuteczna strategia marketingowaContent marketing i jego rolaCzym jest Account-Based Marketing (ABM) i dlaczego jest ważne w B2B?Narzędzia marketingowe B2BNajskuteczniejsze kanały marketingowe w B2BKanały komunikacji i promocjiMarketing relacji jako fundamentWyzwania w marketingu B2B i praktyczne wskazówkiNajczęstsze wyzwania […]

Jak skutecznie rozpocząć tworzenie strategii marketingowej? Przewodnik dla Firm

Jak skutecznie rozpocząć tworzenie strategii marketingowej? Przewodnik dla Firm

Spis treści:Czym jest strategia marketingowa firmy?Czym różni się strategia od planu marketingowego?Wdrożenie strategii marketingowej – czy jest konieczne?Tworzenie strategii marketingowej — etapy, które prowadzą do wyników1. Analiza rynku (diagnostyka i kierunek)2. Analiza SWOT (skrócenie dystansu do decyzji)3. Wskazanie grupy docelowej strategii marki4. Określenie celów SMART5. Kluczowe elementy skutecznej strategii6. Rodzaje strategii marketingowych7. Plan marketingowy – jak przełożyć strategię na działania?8. Realizacja i optymalizacja […]

Joomla czy WordPress – który CMS wybrać dla Twojej strony internetowej?

Joomla czy WordPress – który CMS wybrać dla Twojej strony internetowej?

Spis treści:WordPress i Joomla – podstawowe informacjeCMS – co to właściwie jest?WordPress – dominująca platforma CMSJoomla – alternatywa z większą kontroląJoomla kontra WordPress – porównanie systemów CMSŁatwość obsługi i przyjazność dla początkującychWtyczki, rozszerzenia i rozbudowa funkcjonalnościSEO i optymalizacja pod wyszukiwarkiBezpieczeństwo i aktualizacjeMotywy, szablony i dostosowywanie wygląduSpołeczność i wsparcie techniczneTabela porównawcza: system WordPress vs. JoomlaJak wybrać odpowiedni system CMS dla firmy? Praktyczny przewodnik krok po kroku.Określ cele biznesowe […]

Wznieś się na wyżyny i dołącz do grupy ponad 1000 klientów
Telematics Technologies sp. z o.o.
„Z Agencją Widzialni.pl współpracujemy od 2014 roku w zakresie SEO 2.0 oraz od 2018 roku w zakresie kampanii Google Ads. Cenimy sobie profesjonalne podejście specjalistów z działu SEO oraz PPC i jesteśmy zadowoleni z jakości oferowanych usług, a także osiąganych rezultatów. Cenimy sobie profesjonalne podejście specjalistów z działu SEO i PPC…”
Kaliński - Układy wydechowe
„Na początku 2020 roku rozpoczęliśmy współpracę z firmą Widzialni.pl korzystając z usługi SEO 2.0. Firma Widzialni.pl już na początku współpracy wskazała nam konkretny plan działań, który obecnie wspólnie realizujemy. Cały czas pozostajemy w stałym kontakcie, obserwujemy efekty, wprowadzamy zmiany. Dzięki współpracy systematycznie notujemy lepsze wyniki, zdobywając coraz większą część rynku.”
UTAL sp. z o. o.
„Z przyjemnością rekomendujemy usługi agencji Widzialni.pl w zakresie pozycjonowania i optymalizacji stron internetowych. Z agencją jesteśmy związani od 2014 roku, a nasza współpraca wciąż trwa. Działania realizowane w ramach pozycjonowania, w tym optymalizacji stron internetowych, prowadzone są przez doświadczonych specjalistów…”
PRO-MAR S.A.
„Jako przedstawiciele Pro-Mar S.A., z przyjemnością informuję, że współpracujemy z firmą Widzialni.pl od kilku lat. Współpraca rozpoczęła się w styczniu 2014 r. i trwa nadal, ponieważ, jesteśmy bardzo zadowoleni z promocji naszej firmy w Internecie - nie tylko w Polsce, ale także za granicą.”
GoldenSubmarine Sp. z o.o. Sp.k.
„Jako niezależna agencja postdigitalowa współpracujemy z wieloma firmami, w tym z agencją Widzialni.pl. W czasie kilkuletniej współpracy poleciliśmy poznańskiej agencji kilkunastu klientów, którzy do dziś korzystają z usług z zakresu szeroko pojętego marketingu internetowego i pozycjonowania. Współpraca z Widzialnymi to szybkie, zdecydowanie i przede wszystkim skuteczne działania…”
1.723
Zrealizowanych
usług
28.936
Pozycjonowanych
fraz kluczowych
15 lat
Efektów
naszej pracy
91%
Przedłużonych
umów