preloader
Wypełnij formularz
Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.


Blog

Poradnik: Pomysł na tematy wpisów na blog
,

Poradnik: Pomysł na tematy wpisów na blog

Wyobraźmy sobie taką sytuację. Masz firmę, która całkiem nieźle prosperuje na rynku, jednak do pełni sukcesu brakuje jej promocji w Internecie. Postanawiasz założyć bloga, lecz brakuje Ci inspiracji na ciekawe tematy. Zależy Tobie przy tym na wysokiej pozycji w wyszukiwarkach. Działaj od razu, bo konkurencja nie śpi… Z przeprowadzonych badań wynika, że firmy z aktywnymi blogami, czyli dość częstymi wpisami lub ich znaczną liczbą, zyskują 60 procent więcej sprzedaży online, a do tego 97 [...]

Czy strona jest „mobile-friendly” i jak przygotować się do zmiany w Google?
, ,

Czy strona jest „mobile-friendly” i jak przygotować się do zmiany w Google?

Pod koniec lutego Google ogłosił wprowadzenie dwóch zmian dotyczących rankingów wyników wyszukiwania. Gigant zapowiedział, że od 21 kwietnia 2015 roku witryny, które są przeznaczone do urządzeń przenośnych, w mobilnych wyszukiwarkach pojawią się w wynikach wyżej od stron stacjonarnych. Aby sprawdzić, czy witryna jest przyjazna dla urządzeń przenośnych, można przeprowadzić prosty [...]

(Anty)poradnik właściciela e-sklepu czyli 10 sposobów, aby nie sprzedać
,

(Anty)poradnik właściciela e-sklepu czyli 10 sposobów, aby nie sprzedać

Już co drugi Polak kupuje w Internecie. Trudno dziwić się właścicielom sklepów, którzy przenoszą swoje biznesy do sieci. Specyfika naszej branży często pozwala obserwować ewolucję marzeń klientów - od pomysłu na sklep lub stronę promocyjną, poprzez realizację po… spektakularny upadek. Lista błędów przy pozycjonowaniu sklepu  Pierwsze wrażenie robi się tylko raz. Aby utrzymać klienta na stronie musisz osiągnąć efekt „WOW!”. [...]

Image SEO – optymalizacja obrazków na stronie pod kątem pozycjonowania
,

Image SEO – optymalizacja obrazków na stronie pod kątem pozycjonowania

Czy wiesz, że dodawanie obrazków w postach i na stronach internetowych staje się coraz bardziej istotne w szczególności w erze wszędobylskich social media? Przeczytaj ten artykuł, a dowiesz się dlaczego. Po co mi zdjęcia i gdzie je umieścić Pierwsza myśl dotyczy tego, gdzie mógłbym umieszczać zdjęcia i obrazki. Okazuje się, że jest całkiem sporo miejsc, gdzie można je dodawać. Są to: blogi, gazety, artykułu sponsorowane, [...]

Kurs franka szwajcarskiego, a pozycjonowanie
,

Kurs franka szwajcarskiego, a pozycjonowanie

Czy wiesz, co łączy kurs franka szwajcarskiego z pozycjonowaniem stron internetowych? Wzrosty? Spadki? Działania zmierzające do tego, aby utrzymać optymalny stan? Wszystkie odpowiedzi są poprawne. Jedni upadają. Drudzy podnoszą się. Przyjrzyjmy się temu bliżej. 19.10.2014 r. Google wprowadziło aktualizację algorytmu Pingwin 3.0. Skutkiem tego były ogromne zmiany w wynikach wyszukiwania. Poniższy wykres obrazuje ich skalę w SERP-ach (wynikach wyszukiwania). [...]

Dodatkowe dane w widoku Google Analytics

Dodatkowe dane w widoku Google Analytics

Standardowe dane zebrane przez Google Analytics nie zawsze pozwalają na pełną i dokładną analizę, a tym samym na wyciągnięcie odpowiednich wniosków oraz wdrożenie rekomendacji na przyszłość dla danej witryny. W czasie analizy często zachodzi potrzeba posiłkowania się danymi z innych narzędzi i systemów, gdyż zawierają one dodatkowe zmienne, których nie gromadzi ww. narzędzie. Integracja danych jest możliwa. Możemy je zaimportować do naszego widoku Google Analytics. W tym celu należy skorzystać z opcji [...]

WordPress – dlaczego warto posiadać stronę na WordPressie ?

WordPress – dlaczego warto posiadać stronę na WordPressie ?

Do wordpressa nie trzeba długo się przekonywać. Wystarczy spojrzeć na statystyki popularności używanych CMSów na świecie. Wordpress pod tym względem wyprzedza już tak znane platformy jak Drupal i Joomla. 23 % spośród wszystkich stron na świecie jest na Wordpressie 52 000 000 pobrań w ciągu ostatnich 12 miesięcy co 8 użytkownik internetu słyszał o wordpressie Swoje strony na wordpressie mają już bardzo znane firmy i marki takie jak: [...]

Żegnaj PageRanku?

Żegnaj PageRanku?

Koniec cyfr? Niestety, a może w końcu? Z pewnością wiele osób ucieszy się, a inni odczują strach. Nieoficjalne chodzą słuchy, że Google zamierza zrezygnować z aktualizacji „widocznego” PageRanku. "PageRank is something that we not have updated for a year now and we probably not going to be updating it going forward, at least in the Toolbar PageRank" Widoczny, mam tu na myśli PageRank pokazywany w Toolbarze i widoczny we wszelkiego rodzaju narzędziach na nim bazujących. Dobrze [...]

Skutki Pingwina 3.0
,

Skutki Pingwina 3.0

25 września nastąpiła aktualizacja Pandy w wersji 4.1, a wczoraj (21 października) potwierdzono aktualizację Pingwina 3.0, która była zapowiadana od kilku tygodni. Jest to w zasadzie przepisanie całego algorytmu i dość  poważna zmiana. Google nieustannie walczy z nieetycznymi metodami pozycjonowania stron. Pingwin jako ważne narzędzie w tej walce ma doprowadzić do spadku stron pozycjonowanych poprzez gromadzenie linków, a podnieść w rankingu [...]

Miał być Pingwin, wyszła Panda

Miał być Pingwin, wyszła Panda

Wszyscy oczekiwali Pingwina, a przyszła Panda w wersji 4.1. 25 września rozpoczęła się aktualizacja jednego z algorytmów wyszukiwarki Google, powszechnie zwanego Pandą. Jeden z pracowników Google na profilu Google+ potwierdził, że zmiany miały miejsce i mogą objąć od 3 do 5% wyników organicznych. Co Panda ma na oku? Algorytm Panda ma za zadanie ograniczać w wynikach Google widoczność stron niskiej jakości, zawierających treści, które posiadają małą wartość, są bardzo krótkie lub zduplikowane. [...]