preloader

"*" oznacza pola wymagane

Wypełnij formularz. Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

*pole wymagane

agree*

Blog

Aktualizacja Google Maps i zwiedzanie Układu Słonecznego
,

Aktualizacja Google Maps i zwiedzanie Układu Słonecznego

Spieszysz się na ważne spotkanie w rejonie Cthulhu Regio na Plutonie, a nie wiesz jak tam dojechać? Mapy Google pomogą! Mapy Google nie są narzędziem pozbawionym wad, ale nie można im odmówić bardzo dużej użyteczności. Imponował Wam rozmach tej usługi, gdy pozwalała przechadzać się ulicami miast? Trzymajcie się mocno - teraz Google Maps zabierze nas w kosmos! Ostatnia aktualizacja wprowadziła funkcję, która pozwala użytkownikom oglądać inne ciekawe obiekty w Układzie Słonecznym. Możemy nie tylko przyjrzeć się powierzchni wszystkich planet naszego [...]

Google Grafika: nowe filtry wyszukiwania
, ,

Google Grafika: nowe filtry wyszukiwania

Warto powiedzieć o ciekawostce, jaka dostępna jest od jakiegoś czasu w najpopularniejszej wyszukiwarce na świecie. Ponad rok temu Google zaczęło testować nowy sposób wyszukiwania grafiki. Metoda ta może mieć duży wpływ na zachowanie użytkowników. Z jakiegoś powodu funkcja ta jest dostępna tylko w przy wyszukiwaniu w Google.com - nie znajdziemy jej w Google.pl ani wielu innych wersjach językowych. [...]

Google Assistant gotowy na Halloween!
, ,

Google Assistant gotowy na Halloween!

Google Assistant stał się już niezastąpionym pomocnikiem wielu użytkowników Androida. Nawet w Polsce, mimo bariery językowej, z pomocy bota Google korzysta wiele osób. Nic dziwnego, że producent ciągle udoskonala swoją usługę i stara się jak najlepiej reagować na zapytania użytkowników. W związku z nadchodzącym Halloween, Google dodało kilka nowych komend do swojego Asystenta. Halloween zbliża się wielkimi krokami i liczba zapytań dotyczących tego święta zaczyna gwałtownie wzrastać. Na poniższym wykresie widać, jak rozwija się zainteresowanie ta frazą: [caption [...]

Wynik Jakości AdWords w pigułce

Wynik Jakości AdWords w pigułce

Jeżeli posiadasz choć podstawową wiedzę z zakresu tworzenia reklam w Google AdWords, nie mogłeś nie słyszeć o wskaźniku zwanym Wynikiem Jakości (ang. Quality Score/QS). Czym właściwie jest i dlaczego tak wiele osób przykłada do niego tak wielką wagę? Na te pytania spróbuję odpowiedzieć w kolejnych akapitach. Sam Wynik Jakości z definicji to oszacowanie jakości reklam, słów kluczowych i stron docelowych, liczone w skali 1-10. Jak podpowiada intuicja, wysoka jakość wymienionych czynników pozwoli nam osiągnąć lepsze pozycje reklam przy jednocześnie [...]

Jak ustawić wersję AMP jako domyślną stronę mobilną?
, ,

Jak ustawić wersję AMP jako domyślną stronę mobilną?

Jeśli strona posiada wersję AMP i desktopową, ale nie wersję mobilną, Google zaindeksuje domyślnie i pokaże w rankingach wersję desktopową. Taka informacja została potwierdzona w wideokonferencji z Johnem Muellerem z Google. Sam Mueller był zdania, że sytuacja jest czysto teoretyczna, ponieważ witryny, które tworzą wersję AMP, mają już zazwyczaj wersje mobilne. https://www.youtube.com/watch?v=doZmFrfIjJE&feature=youtu.be&t=32m21s Administrator strony, która ma tylko wersję desktopową i AMP, może więc wskazać wersję AMP jako domyślną dla urządzeń mobilnych. [...]

Wybór domeny internetowej – czym się kierować, a czego unikać?
,

Wybór domeny internetowej – czym się kierować, a czego unikać?

Nieważne, czy prowadzisz firmę, planujesz otworzyć sklep internetowy czy też założyć bloga – podstawą zaistnienia w sieci jest wybór, a następnie zakup dobrej domeny internetowej. Zastanawiasz się, jakie parametry należy sprawdzić przed zakupem domeny oraz jakich domen unikać? Czy warto kupić domenę z historią i linkami oraz czy nazwa domeny ma wpływ na pozycjonowanie strony www? Odpowiedzi na te i wiele więcej pytań znajdziesz w poniższym poradniku. Wybór odpowiedniej domeny [...]

Najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe w Polsce i na Świecie

Najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe w Polsce i na Świecie

Jakie są najpopularniejsze wyszukiwarki na świecie? Liderem jest Google. Posiada 91% udziałów w światowym rynku wyszukiwarek. Według rankingu gs.statcounter.com. Na kolejnych pozycjach jest Bing (2.52%), następnie Yahoo! (2.32%), chiński Baidu (1.53%) i rosyjski YANDEX (0.5%). Dane z września 2017. [...]

Co to jest konwersja?

Co to jest konwersja?

Kojarzona ze sklepami internetowymi i zakupami dokonywanymi przez użytkowników konwersja, zachodzi także w innych przypadkach na stronach, których celem nie jest sprzedaż online. W tym artykule zastanowimy się, co to jest konwersja i gdzie można się z nią spotkać. (więcej…) [...]

Jak usunąć historię wyszukiwania i aktywności w Google?
,

Jak usunąć historię wyszukiwania i aktywności w Google?

Korzystanie z Google jest dla większości z nas chlebem powszednim. Nie każdy jednak ma świadomość, że aktywność związana z używaniem wyszukiwarki Google jest zapisywana. Dane te wykorzystywane są między innym do lepszego dopasowania wyników wyszukiwania. Istotną kwestią jest również fakt, iż bez względu na to, czy jesteśmy zalogowani czy też nie, wyszukiwarka Google zapisuje historię wyszukiwania. Historia ta wpływa na wyświetlane dla nas wyniki. Mamy możliwość rezygnacji z tej funkcjonalności. Dostęp do opcji znajduje się w zakładce Ustawienia [...]

Co to jest thin content i duplicate content?
,

Co to jest thin content i duplicate content?

Content is king! Odkąd Google zaczęło przykładać większą wagę do jakości treści, tego typu stwierdzenia zyskały na popularności. Faktycznie zawartość witryny jest jednym z najważniejszych czynników rankingowych i z tego powodu na stronach pojawia się coraz więcej tekstów. Jednak nawet w tych, wydawałoby się, prostych działaniach można trafić na kilka pułapek, potencjalnie problematycznych dla naszego serwisu. Treść jest ważna zarówno dla klientów, którzy chcą zdobyć więcej informacji o interesującym ich produkcie, jak i dla robotów Google, które [...]

Google Mobile-First Index – co to jest i jak się przygotować?
,

Google Mobile-First Index – co to jest i jak się przygotować?

Mobile First Index to największa od lat zmiana w sposobie budowania rankingu Google. Budzi ona spore emocje wśród administratorów stron, marketingowców i specjalistów SEO. Ale czym naprawdę jest, a właściwie będzie MFI, z czego wynika i jakie skutki może mieć jego wprowadzenie? Mobile First Index - co to jest? Aby zrozumieć, na czym polegać będzie zmiana, która wynika z wprowadzenia indeksu Mobile First, trzeba wiedzieć, czym w ogóle jest indeks wyszukiwarki. Roboty indeksujące, czyli programy badające strony istniejące w internecie, sprawdzają zawartość [...]