preloader
Wypełnij formularz
Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.


Blog

Jak pozycjonować sklep internetowy?

Jak pozycjonować sklep internetowy?

Zajmujesz się sprzedażą w sieci? Działasz w branży e-commerce? SEO dla sklepów internetowych to absolutne minimum. Dzięki niemu można zdobyć wyższą pozycję w Google i przyciągnąć klientów. Sprawdź, jak wygląda pozycjonowanie strony sklepu. Kluczowe czynniki wpływające na pozycjonowanie sklepu internetowego Zwiększenie widoczności w Google jest możliwe dzięki działaniom z zakresu SEO on-site i off-site. Pierwsze zawiera wszystkie czynności przeprowadzane na stronie internetowej, a więc w kodzie źródłowym i [...]

10 narzędzi i programów do pozycjonowania strony

10 narzędzi i programów do pozycjonowania strony

Optymalizacja SEO nie musi wymagać specjalistycznej wiedzy. Z pomocą przychodzą narzędzia, które pomagają  w różnych działaniach np. doborze słów kluczowych. Jakie są najpopularniejsze narzędzia SEO i programy? Odpowiadamy! 1. Narzędzie SEO - Google Search Console Darmowym narzędziem SEO Google jest Search Console. Dzięki niemu można przeprowadzać monitorowanie pozycji strony, jej widoczności czy stanu. Umożliwia także sprawdzenie, na jakie słowa kluczowe wyświetla się strona WWW. Wystarczy [...]

Pozycjonowanie stron – poradnik 2025

Pozycjonowanie stron – poradnik 2025

Jest fundamentalnym elementem współczesnego środowiska internetowego. Pozycjonowanie, czyli usprawnianie witryny w celu osiągnięcia lepszego miejsca w organicznych wynikach wyszukiwania, to dziś istota promowania stron w sieci. Nasz poradnik pozycjonowania pomoże ci zrozumieć jego podstawy i skutecznie promować Twój serwis online, by pojawić się na pierwszej stronie Google. [...]

Nagłówki H1, H2, H3 w pozycjonowaniu. Jaki mają wpływ na SEO?

Nagłówki H1, H2, H3 w pozycjonowaniu. Jaki mają wpływ na SEO?

Czytanie ściany tekstu nie jest niczym przyjemnym. Każdy z nas ma coraz mniej czasu i woli przeskanować tekst przed jego lekturą. Jeszcze lepiej, gdy daną treść „ktoś” przefiltruje i opisze, o czym tak naprawdę jest. Powierzenie tego zadania automatowi może być znacznie bardziej opłacalnym rozwiązaniem, niż powierzenie tego danemu pracownikowi. Brzmi jak marzenie? Nie do końca, jeśli tworzy się wpisy i projektuje podstrony poprawnie korzystając z nagłówków H1-H6! Czym są nagłówki w HTML i jak wyglądają? W języku HTML nagłówki domyślnie [...]

Pozycjonowanie Google Maps – Poradnik

Pozycjonowanie Google Maps – Poradnik

Wizytówka Profilu Firmy w Google (dawniej Google Moja Firma) jest jednym z kluczowych narzędzi marketingowych dla Twojej działalności. Może pomóc Ci zostać odkrytym przez nowych klientów, wyróżnić się na tle konkurencji i wygenerować więcej transakcji. Te korzyści są jednak możliwe tylko wtedy, gdy Twoja wizytówka jest dobrze widoczna. To, że Twoja firma jest przypisane do danego obszaru, nie oznacza, że Google automatycznie umieści ją w rankingu pod kątem wyszukiwań w tej lokalizacji . W rzeczywistości „bliskość” jest jednym z wielu czynników, [...]

Co wpisujemy w wyszukiwarkę w okresie świątecznym?

Co wpisujemy w wyszukiwarkę w okresie świątecznym?

Zastanawialiście się kiedyś, co zaprząta nasze myśli w grudniu? Czy są to przede wszystkim prezenty, których wybór spędza wielu osobom sen z powiek? Wizja sprzątania mieszkania, umycia okien i zawieszania w nim ozdób Cię przerasta? A może raczej konieczność zamknięcia pilnych spraw w pracy przed końcem roku? Pewnie każda z tych rzeczy po trochu, jednak przyjrzenie się tym zagadnieniom bliżej wydaje się interesujące. Na szczęście istnieje źródło, które w XXI wieku najwięcej mówi o nas jako o społeczeństwie. Jakie? Oczywiście – wyszukiwarka! [...]

Na czym polega kampania wizerunkowa?

Na czym polega kampania wizerunkowa?

Chcesz zbudować silną i łatwo rozpoznawalną markę, której wizerunek będzie przyciągał klientów i wzbudzał ich zaufanie? Odpowiednia może okazać się dobrze przygotowana kampania wizerunkowa. Jest to strategia komunikacji marki, która pozwala kształtować, jak Twoja firma jest postrzegana na rynku. Sprawdź, jak możesz na niej skorzystać, aby zwiększyć swoją rozpoznawalność i zyskać przewagę nad konkurencją! [...]

Jak promować biznes w bazie firm?

Jak promować biznes w bazie firm?

Masz lokalną firmę i chcesz docierać do większej liczby potencjalnych klientów? Jednym z najbardziej efektywnych, a jednocześnie prostych sposobów na zwiększenie widoczności Twojej marki, jest promocja firmy online, a w szczególności umieszczenie jej w internetowych bazach firm. Jak skutecznie wykorzystać tę metodę do promowania biznesu? Przekonaj się, jakie kroki warto podjąć, aby Twoja firma wyróżniała się wśród konkurencji. Czym są internetowe bazy firm? Internetowe bazy firm to cyfrowe katalogi, które zbierają [...]

5 pomysłów na reklamę lokalnej firmy

5 pomysłów na reklamę lokalnej firmy

Prowadzisz lokalny biznes i zastanawiasz się, jak skutecznie przyciągnąć nowych klientów? Dzięki rozkwitowi marketingu cyfrowego nie musisz już polegać na ulotkach i reklamach w lokalnej prasie! Poznaj 5 sprawdzonych sposobów na marketing lokalny w Internecie i zacznij promować swoją firmę już dzisiaj! Dlaczego warto inwestować [...]

Czym jest marketing lokalny?

Czym jest marketing lokalny?

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak Twoja firma może wyróżnić się na tle lokalnej konkurencji i przyciągnąć klientów z sąsiedztwa? Rywalizacja o uwagę konsumenta staje się coraz bardziej intensywna, dlatego kluczem do sukcesu wielu małych i średnich firm jest marketing lokalny. To skuteczna strategia, pozwalająca dotrzeć do potencjalnych klientów z najbliższego otoczenia i zbudować z nimi trwałe relacje. Chcesz wiedzieć więcej? Przeczytaj nasz artykuł! [...]

Narzędzie do samodzielnego stworzenia strony: kreator WebWave

Narzędzie do samodzielnego stworzenia strony: kreator WebWave

Strona internetowa stworzona samodzielnie jest jak wyzwanie w stylu: “Sam wyremontuj swój dom!”. Brzmi super, ale nie każdy jest zakręcony na punkcie burzenia ścian i wymiany hydrauliki. Czy zabawa w programistę też nie jest zadaniem ponad siły? Zwłaszcza dla zwykłego użytkownika i przeglądacza memów? Zaskoczę Cię. Przekonaj się, jak łatwo stworzyć swoje miejsce w sieci bez wiedzy specjalistycznej i kodowania. WebWave. Co to takiego? Być może ta nazwa jeszcze nic Ci nie mówi. I mam nadzieję, że to się szybko zmieni. Bo WebWave ma ciekawą misję – [...]

Czym są dane strukturalne SCHEMA?

Czym są dane strukturalne SCHEMA?

Structured data, czyli inaczej mówiąc, uporządkowane dane, to sposób na oznaczenie treści na twojej stronie, aby wyszukiwarki, jak Google, mogły lepiej zrozumieć, o co dokładnie chodzi. Wdrożenie takich danych, ich poprawne testowanie i zastosowanie jest absolutnie kluczowe. Na przykład, gdy używasz danych strukturalnych schema.org, twoje treści mogą pojawić się jako rich snippets w wynikach wyszukiwania. To te atrakcyjne rozszerzone wyniki, które szybko przyciągają uwagę użytkowników. Dzięki nim możesz znacząco wpłynąć na widoczność swojego site’a, zwiększyć [...]

O blogu

Blog powstał w celu przybliżenia marketingu internetowego w wyszukiwarkach wszystkim zainteresowanym tą tematyką. Będziemy dzielić się tutaj naszą wiedzą oraz nowościami z branży. Życzymy miłej lektury.

Szukaj