Audyt linków sponsorowanych
Audyt linków sponsorowanych
Być może prowadziłeś do tej pory samodzielnie kampanię linków sponsorowanych Google Adwords? Wiesz, że jest to ciekawe rozwiązanie dla promocji Twojej firmy, jednak stworzona przez Ciebie kampania przynosiła mizerne efekty? Być może jej koszty są zbyt wysokie?
Bardzo często przyczyną wspomnianych problemów są błędy popełnione przy planowaniu kampanii lub niewystarczająca jej optymalizacja.
W kampaniach Google AdWords istnieje wiele czynników, które determinują jakość i skuteczność prowadzonych działań.
Dobrym pomysłem, w przypadku niskiej rentowności i słabych efektów kampanii Google AdWords, jest zlecenie jej analizy doświadczonym specjalistom.
Wznieś się na wyżyny i dołącz do grupy ponad 1000 klientów
1.723
Zrealizowanych
usług
28.936
Pozycjonowanych
fraz kluczowych
15 lat
Efektów
naszej pracy
91%
Przedłużonych
umów