preloader
Wypełnij formularz
Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.


Zarządzanie marką – SERM

Zarządzanie marką - SERM

Zdarza się, że po wpisaniu w wyszukiwarce Google nazwy firmy, bądź imienia i nazwiska właścicieli w wynikach wyszukiwania pojawiają się nieprzychylne opinie na ich temat. Im większe i bardziej znane przedsiębiorstwo, tym wyższe prawdopodobieństwo, że znajdzie się osoba, która będzie próbowała zaszkodzić dobremu imieniu firmy.
Często opinie są nieprawdziwe lub przedawnione, a internauci zapominają publicznie sprostować pozytywnie rozwiązane sprawy. Oferujemy analizę potencjalnych wyrażeń kluczowych, na które mogą pojawiać się negatywne dla Twojej firmy wpisy oraz – w przypadku ich wystąpienia możliwość usunięcia z wyników wyszukiwania.

SERM – dla kogo?

Opisywana usługa sprawdza się również w sytuacjach, kiedy pod kątem wizerunkowym istotne jest to, aby wybrane informacje pojawiały się po wpisaniu nazwy firmy w Google – na przykład o wprowadzanych produktach czy największych sukcesach.

zarządzanie marką w wyszukiwarkach
Podoba Ci się nasza oferta?
Pozycjonowanie stron – poradnik 2025

Pozycjonowanie stron – poradnik 2025

Spis treści:Czym jest pozycjonowanie?Co to jest SEO i pozycjonowanie stron internetowych w Google?Jak działa pozycjonowanie stron internetowych?Ile trwa pozycjonowanie i co na to wpływa?Co wpływa na czas pozycjonowania?Jak monitorować postępy?Jakie są rodzaje pozycjonowania stron internetowych?On-page (SEO on-site)Off-page (SEO off-site)Techniczne (technical SEO)SEO lokalneMobilneE-commercePorady i wskazówki dotyczące pozycjonowania stron internetowych1.Jak wybrać odpowiednie słowa kluczowe dla pozycjonowania?2. Jak dostosować treść strony internetowej do pozycjonowania?3. Jak poprawić strukturę strony internetowej pod kątem pozycjonowania?4. […]

Nagłówki H1, H2, H3 w pozycjonowaniu. Jaki mają wpływ na SEO?

Nagłówki H1, H2, H3 w pozycjonowaniu. Jaki mają wpływ na SEO?

Spis treści:Czym są nagłówki w HTML i jak wyglądają?Po co stosować nagłówki na stronach internetowych?Stosowanie nagłówków H1-H6Znaczenie nagłówka H1 w SEOH1 i H2 – jakie są różnice w ich stosowaniu?Rola nagłówków H1, H2 przy niepoprawnym <title>Zastosowania nagłówków H2 w SEOStosowanie nagłówków H3 na stronach internetowychNagłówki niższych rzędów – hierarchia H1-H6Jak sprawdzić jakie nagłówki występują na stronie?Wykorzystanie nagłówków do linkowania do sekcjiJak zmienić nagłówki na stronie internetowej?Zamiana nagłówka H2 na H3Zmiana innego elementu […]

Pozycjonowanie Google Maps – Poradnik

Pozycjonowanie Google Maps – Poradnik

Spis treści:Dlaczego wysoka pozycja w Mapach Google jest ważna?Jak pozycjonować firmę w Google Maps?1. Dodaj swoją firmę do wizytówek Google2. Zgłoś swój wpis o firmie w wizytówce Google?3. Dodaj informacje do swojej wizytówki w Google Maps4. Dodaj zdjęcia do swojej wizytówki Google5. Zabiegaj o recenzje i opinie6. Skonsoliduj swoje wpisy w Google Maps7. Regularnie publikuj newsy w Google MapsWyższa pozycja w Google Maps poprzez optymalizację witryny1. Upewnij się, […]

Wznieś się na wyżyny i dołącz do grupy ponad 1000 klientów
Telematics Technologies sp. z o.o.
„Z Agencją Widzialni.pl współpracujemy od 2014 roku w zakresie SEO 2.0 oraz od 2018 roku w zakresie kampanii Google Ads. Cenimy sobie profesjonalne podejście specjalistów z działu SEO oraz PPC i jesteśmy zadowoleni z jakości oferowanych usług, a także osiąganych rezultatów. Cenimy sobie profesjonalne podejście specjalistów z działu SEO i PPC…”
Kaliński - Układy wydechowe
„Na początku 2020 roku rozpoczęliśmy współpracę z firmą Widzialni.pl korzystając z usługi SEO 2.0. Firma Widzialni.pl już na początku współpracy wskazała nam konkretny plan działań, który obecnie wspólnie realizujemy. Cały czas pozostajemy w stałym kontakcie, obserwujemy efekty, wprowadzamy zmiany. Dzięki współpracy systematycznie notujemy lepsze wyniki, zdobywając coraz większą część rynku.”
UTAL sp. z o. o.
„Z przyjemnością rekomendujemy usługi agencji Widzialni.pl w zakresie pozycjonowania i optymalizacji stron internetowych. Z agencją jesteśmy związani od 2014 roku, a nasza współpraca wciąż trwa. Działania realizowane w ramach pozycjonowania, w tym optymalizacji stron internetowych, prowadzone są przez doświadczonych specjalistów…”
PRO-MAR S.A.
„Jako przedstawiciele Pro-Mar S.A., z przyjemnością informuję, że współpracujemy z firmą Widzialni.pl od kilku lat. Współpraca rozpoczęła się w styczniu 2014 r. i trwa nadal, ponieważ, jesteśmy bardzo zadowoleni z promocji naszej firmy w Internecie - nie tylko w Polsce, ale także za granicą.”
GoldenSubmarine Sp. z o.o. Sp.k.
„Jako niezależna agencja postdigitalowa współpracujemy z wieloma firmami, w tym z agencją Widzialni.pl. W czasie kilkuletniej współpracy poleciliśmy poznańskiej agencji kilkunastu klientów, którzy do dziś korzystają z usług z zakresu szeroko pojętego marketingu internetowego i pozycjonowania. Współpraca z Widzialnymi to szybkie, zdecydowanie i przede wszystkim skuteczne działania…”
1.723
Zrealizowanych
usług
28.936
Pozycjonowanych
fraz kluczowych
15 lat
Efektów
naszej pracy
91%
Przedłużonych
umów