Spis treści:Czym jest pozycjonowanie?Co to jest SEO i pozycjonowanie stron internetowych w Google?Jak działa pozycjonowanie stron internetowych?Ile trwa pozycjonowanie i co na to wpływa?Co wpływa na czas pozycjonowania?Jak monitorować postępy?Jakie są rodzaje pozycjonowania stron internetowych?On-page (SEO on-site)Off-page (SEO off-site)Techniczne (technical SEO)SEO lokalneMobilneE-commercePorady i wskazówki dotyczące pozycjonowania stron internetowych1.Jak wybrać odpowiednie słowa kluczowe dla pozycjonowania?2. Jak dostosować treść strony internetowej do pozycjonowania?3. Jak poprawić strukturę strony internetowej pod kątem pozycjonowania?4. […]
Zarządzanie marką – SERM
Zarządzanie marką - SERM
Zdarza się, że po wpisaniu w wyszukiwarce Google nazwy firmy, bądź imienia i nazwiska właścicieli w wynikach wyszukiwania pojawiają się nieprzychylne opinie na ich temat. Im większe i bardziej znane przedsiębiorstwo, tym wyższe prawdopodobieństwo, że znajdzie się osoba, która będzie próbowała zaszkodzić dobremu imieniu firmy.
Często opinie są nieprawdziwe lub przedawnione, a internauci zapominają publicznie sprostować pozytywnie rozwiązane sprawy. Oferujemy analizę potencjalnych wyrażeń kluczowych, na które mogą pojawiać się negatywne dla Twojej firmy wpisy oraz – w przypadku ich wystąpienia możliwość usunięcia z wyników wyszukiwania.
SERM – dla kogo?
Opisywana usługa sprawdza się również w sytuacjach, kiedy pod kątem wizerunkowym istotne jest to, aby wybrane informacje pojawiały się po wpisaniu nazwy firmy w Google – na przykład o wprowadzanych produktach czy największych sukcesach.
Spis treści:Czym są nagłówki w HTML i jak wyglądają?Po co stosować nagłówki na stronach internetowych?Stosowanie nagłówków H1-H6Znaczenie nagłówka H1 w SEOH1 i H2 – jakie są różnice w ich stosowaniu?Rola nagłówków H1, H2 przy niepoprawnym <title>Zastosowania nagłówków H2 w SEOStosowanie nagłówków H3 na stronach internetowychNagłówki niższych rzędów – hierarchia H1-H6Jak sprawdzić jakie nagłówki występują na stronie?Wykorzystanie nagłówków do linkowania do sekcjiJak zmienić nagłówki na stronie internetowej?Zamiana nagłówka H2 na H3Zmiana innego elementu […]
Spis treści:Dlaczego wysoka pozycja w Mapach Google jest ważna?Jak pozycjonować firmę w Google Maps?1. Dodaj swoją firmę do wizytówek Google2. Zgłoś swój wpis o firmie w wizytówce Google?3. Dodaj informacje do swojej wizytówki w Google Maps4. Dodaj zdjęcia do swojej wizytówki Google5. Zabiegaj o recenzje i opinie6. Skonsoliduj swoje wpisy w Google Maps7. Regularnie publikuj newsy w Google MapsWyższa pozycja w Google Maps poprzez optymalizację witryny1. Upewnij się, […]