preloader
Wypełnij formularz
Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.


Pozycjonowanie szerokie

Pozycjonowanie szerokie

Pozycjonowanie long tail to usługa kierowana do serwisów, które posiadają dużą liczbę podstron i treści. Warto rozważyć ten rodzaj pozycjonowania, jeśli Twój serwis zawiera co najmniej 100 podstron.

Pozycjonowanie Long Tail

Dynamicznie rozwijające się witryny o większej skali wymagają działań adekwatnych do ich rozmiaru, dlatego stworzyliśmy usługę polegająca na jednoczesnym pozycjonowaniu dużej liczby wielowyrazowych fraz. Pozycjonowanie standardowe, opierające się na stosunkowo małej liczbie fraz, nie zawsze wykorzystuje w pełni potencjał portali czy sklepów internetowych, w których codziennie pojawiają się nowe informacje. Wraz ze wzrostem świadomości oraz umiejętności użytkowników internetu zmieniają się ich nawyki — rozszerza się także zasób fraz używanych przy wyszukiwaniu.

pozycjonowanie szerokie
średnia długość fraz zapytania do Google

Frazy stają się bardzie złożone (opisowe), a dzięki temu otrzymywany wynik częściej spełnia oczekiwania użytkowników. Usługa long tail znakomicie nadaje się do pozycjonowania sklepów internetowych, ponieważ frazy nie są określone z góry, tylko dobierane dynamicznie przez cały okres współpracy. Nie rozliczamy się za każde wyrażenie z osobna lecz za wzrost ruchu w serwisie. Poniższy schemat przedstawia różnicę pomiędzy pozycjonowaniem na pojedyncze frazy a pozycjonowaniem long tail.

Pozycjonowanie szerokie (Long Tail SEO)
— Krzywa słów kluczowych

krzywa słów kluczowych

Analogicznie do pozycjonowania zwykłego, w szerokim SEO bardzo istotną kwestią pozostaje optymalizacja sklepu online oraz praca z treściami. Im więcej unikalnego contentu zasili stronę, tym bardziej Google nas wynagrodzi, plasując naszą stronę nad konkurencją.

Pozycjonowanie long tail koncentruje się właśnie na treściach. Większość sklepów internetowych ma ich zdecydowanie za mało. Najczęściej brakuje podstawowych kwestii — opisów produktów i kategorii, które byłyby przyjazne dla użytkownika. Właściciele sklepów online często kopiują te treści ze stron producenckich lub od siebie nawzajem. Takie działanie powoduje, że potencjalny klient nawet na kilkunastu stronach otrzymuje dokładnie te same informacje. Nie lubi tego ani on, ani Google.

Kara, jaką nakłada gigant wyszukiwarek na strony z powielonymi treściami jest bardzo dotkliwa. Umieszczane są one nisko w indeksie lub — w najczarniejszym scenariuszu — nie pojawiają się w ogóle na dane zapytanie.

Chcesz tego uniknąć? Stwórz wyjątkowe, niepowtarzające się opisy produktów i kategorii. Bez tego nie masz co marzyć o dużym ruchu na swojej witrynie, a tym samym o rosnących zyskach ze sprzedaży. Szukając przyczyn nikłego zainteresowania Twoją ofertą, sprawdź, czy Twoje treści są zgodne z wytycznymi Google.

Podoba Ci się nasza oferta?
Na czym polega kampania wizerunkowa?

Na czym polega kampania wizerunkowa?

Spis treści:Kampania wizerunkowa – co to jest?Jak Twoja firma może zyskać na reklamie bannerowej?Planowanie kampanii wizerunkowejKampanie wizerunkowe w katalogach firm Chcesz zbudować silną i łatwo rozpoznawalną markę, której wizerunek będzie przyciągał klientów i wzbudzał ich zaufanie? Odpowiednia może okazać się dobrze przygotowana kampania wizerunkowa. Jest to strategia komunikacji marki, która pozwala kształtować, jak Twoja firma jest postrzegana na rynku. Sprawdź, jak możesz na niej skorzystać, aby […]

Jak promować biznes w bazie firm?

Jak promować biznes w bazie firm?

Spis treści:Czym są internetowe bazy firm?Dlaczego warto dodać swoją stronę do katalogu?Gdzie dodać swoją firmę?Jakie są najważniejsze elementy w wizytówce firmy Masz lokalną firmę i chcesz docierać do większej liczby potencjalnych klientów? Jednym z najbardziej efektywnych, a jednocześnie prostych sposobów na zwiększenie widoczności Twojej marki, jest promocja firmy online, a w szczególności umieszczenie jej w internetowych bazach firm. Jak skutecznie wykorzystać tę metodę do promowania biznesu? Przekonaj się, jakie kroki […]

5 pomysłów na reklamę lokalnej firmy

5 pomysłów na reklamę lokalnej firmy

Spis treści:Dlaczego warto inwestować w marketing lokalny?Wizytówka w popularnych katalogach firmWizytówka w Google MapsBannery reklamowe i kampania wizerunkowaContent marketingPromocja w social mediachWady i zalety marketingu lokalnegoZalety marketingu lokalnegoWady marketingu lokalnego Prowadzisz lokalny biznes i zastanawiasz się, jak skutecznie przyciągnąć nowych klientów? Dzięki rozkwitowi marketingu cyfrowego nie musisz już polegać na ulotkach i reklamach w lokalnej prasie! Poznaj 5 sprawdzonych sposobów na marketing lokalny w Internecie i zacznij promować swoją […]

Wznieś się na wyżyny i dołącz do grupy ponad 1000 klientów
Telematics Technologies sp. z o.o.
„Z Agencją Widzialni.pl współpracujemy od 2014 roku w zakresie SEO 2.0 oraz od 2018 roku w zakresie kampanii Google Ads. Cenimy sobie profesjonalne podejście specjalistów z działu SEO oraz PPC i jesteśmy zadowoleni z jakości oferowanych usług, a także osiąganych rezultatów. Cenimy sobie profesjonalne podejście specjalistów z działu SEO i PPC…”
Kaliński - Układy wydechowe
„Na początku 2020 roku rozpoczęliśmy współpracę z firmą Widzialni.pl korzystając z usługi SEO 2.0. Firma Widzialni.pl już na początku współpracy wskazała nam konkretny plan działań, który obecnie wspólnie realizujemy. Cały czas pozostajemy w stałym kontakcie, obserwujemy efekty, wprowadzamy zmiany. Dzięki współpracy systematycznie notujemy lepsze wyniki, zdobywając coraz większą część rynku.”
UTAL sp. z o. o.
„Z przyjemnością rekomendujemy usługi agencji Widzialni.pl w zakresie pozycjonowania i optymalizacji stron internetowych. Z agencją jesteśmy związani od 2014 roku, a nasza współpraca wciąż trwa. Działania realizowane w ramach pozycjonowania, w tym optymalizacji stron internetowych, prowadzone są przez doświadczonych specjalistów…”
PRO-MAR S.A.
„Jako przedstawiciele Pro-Mar S.A., z przyjemnością informuję, że współpracujemy z firmą Widzialni.pl od kilku lat. Współpraca rozpoczęła się w styczniu 2014 r. i trwa nadal, ponieważ, jesteśmy bardzo zadowoleni z promocji naszej firmy w Internecie - nie tylko w Polsce, ale także za granicą.”
GoldenSubmarine Sp. z o.o. Sp.k.
„Jako niezależna agencja postdigitalowa współpracujemy z wieloma firmami, w tym z agencją Widzialni.pl. W czasie kilkuletniej współpracy poleciliśmy poznańskiej agencji kilkunastu klientów, którzy do dziś korzystają z usług z zakresu szeroko pojętego marketingu internetowego i pozycjonowania. Współpraca z Widzialnymi to szybkie, zdecydowanie i przede wszystkim skuteczne działania…”
1.723
Zrealizowanych
usług
28.936
Pozycjonowanych
fraz kluczowych
15 lat
Efektów
naszej pracy
91%
Przedłużonych
umów