preloader
Wypełnij formularz
Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.


Safe Browsing nie jest sygnałem rankingowym

Safe Browsing nie jest sygnałem rankingowym

Google poinformowało, że Safe Browsing nie jest już sygnałem rankingowym w ramach algorytmu Google Page Experience Update.

Decyzja dotycząca zmiany składowych algorytmu została wprowadzona w życie. Usunięto jedną ze składowych oceny szybkości i jakości strony – Safe Browsing. Google poinformowało, że zmiana ta nie wpływa znacząco na działanie algorytmu, który pracuje nieprzerwanie od 15 czerwca. Jego zadaniem jest ocena szybkości strony. Dotyczy on różnych branż i krajów i jest sukcesywnie włączany dla nowych zapytań. Algorytm ma zakończyć pracę pod koniec sierpnia.
Safe Browsing to usługa, która podpowiada właścicielom i użytkownikom witryn, czy np. dana strona nie padła ofiarą ataku lub czy nie rozsiewa złośliwego oprogramowania. Każda przeglądarka przed odwiedzeniem strony pyta Safe Browsing, czy strona jest bezpieczna. W przypadku niebezpieczeństwa zamiast strony wyświetlany jest stosowny komunikat przeglądarki informujący o zagrożeniu.
Warto wspomnieć, że Google nie zrezygnowało całkowicie z pokazywania wyników Safe Browsing. Mechanizm ten jest nadal bardzo ważny a wynik tego testu można wciąż zobaczyć w swoim Google Search Console. Zmieniło się tylko miejsce wyświetlania. Informacji tych nie ma już w gałęzi Speed – powróciły do raportu „Problemy z bezpieczeństwem”.
Wraz z tą zmianą wprowadzono też kilka kosmetycznych poprawek do samego raportu szybkości witryny -dotyczą one wyświetlanych komunikatów. Poprawiono też zgłoszone przez użytkowników błędy związane z raportem szybkość witryny w GSC.

Kursy z marketingu internetowego online!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy.

Dołącz do newslettera i otrzymuj regularną dawkę wiedzy oraz ciekawostek ze świata digital marketingu!

Z naszą pomocą zawsze będziesz na bieżąco – bez spamu!

Poznaj historie, które odmienią Twój biznes

Oglądaj na YouTube!

1
Komentarze
Dodaj własny
  1. 1

    dziekuje za ciekawe infroamcje!

+
Napisz komentarz
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Pełna treść polityki prywatnościRegulamin strony

O blogu

Blog powstał w celu przybliżenia marketingu internetowego w wyszukiwarkach wszystkim zainteresowanym tą tematyką. Będziemy dzielić się tutaj naszą wiedzą oraz nowościami z branży. Życzymy miłej lektury.

Szukaj