preloader
Bezpłatna wycena

agree(wymagane)
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Pełna treść polityki prywatnościRegulamin strony

Search Console Insights

Search Console Insights

Google przedstawiło nowy raport w narzędziu Google Search Console, którego celem jest łatwa analiza treści znajdujących się na połączonej z GSC stronie internetowej.

Narzędzie Search Console Insights pozwala na śledzenie statystyk dotyczących treści na stronie. Dzięki zastosowaniu raportów, narzędzie to umożliwia przeprowadzenie analizy treści na stronie internetowej w sposób prosty, co może się przełożyć na uzyskanie cennych wniosków dotyczących treści na stronie.

Dzięki Search Console Insights możliwe jest połączenie danych dostępnych w Google Search Console i Google Analytics, co ułatwia proces zrozumienia danych – zwłaszcza w kontekście popularności treści. Warto zaznaczyć, że ta funkcja wymaga połączenia narzędzi GA i GSC.

Nowy raport jest przejrzysty i czytelny. Za pomocą wykresów, tabel i liczb pokazuje ogólną sytuację serwisu, nowe treści, liczbę odwiedzin oraz najpopularniejsze treści na stronie, czyli takie, które w analizowanym czasie były źródłem odwiedzin największej liczby użytkowników.

Sekcja „Najpopularniejsze wpisy” to tylko podsumowanie informacji, ale w raporcie możemy zobaczyć jakie frazy są najpopularniejsze dla danego wpisu, czy zyskuje on popularność oraz jakie ma statystyki. Wszystkie te dane są (i były wcześniej) dostępne, ale zebranie ich w jeden spójny raport znacznie ułatwia i przyspiesza analizę.

Ostatnimi sekcjami raportu są dane dotyczące źródeł ruchu i najczęściej wyszukiwanych fraz w kontekście całej witryny, okraszone dodatkowymi statystykami ilościowymi. Tak zbudowane narzędzie Search Console Insights może być podstawą do generowania dodatkowych raportów z pozycjonowania – zawiera bowiem wiele bardzo przydatnych informacji.

Narzędzie jest cały czas rozwijane – nowe funkcje i raporty są do niego dodawane, co widać na różnych kontach Google Search Console – różnią się one nieco, jeśli chodzi o zawartość samego raportu.

1
Komentarz
Dodaj własny
  1. 1

    Bardzo dobry wpis. Konkretna informacja

+
Napisz komentarz
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.