preloader
Bezpłatna wycena

agree(wymagane)
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Pełna treść polityki prywatnościRegulamin strony

Powielanie treści w Google

Powielanie treści w Google

Stosowanie unikalnego contentu (treści strony) jest mile widziane przez Google, jednak często zdarza się, że wiele osób trudni się procederem kopiowania treści z innych serwisów. Jak pokazuje życie, na strony oparte na zduplikowanej zawartości często są nakładane kary, z których najłagodniejszą jest tzw. filtr. Jednak nie zawsze ma to miejsce, o czym możemy się przekonać w artykule opisującym sposób, w jaki Google traktuje kopiowanie treści. Okazuje się bowiem, że istnieją udokumentowane przypadki kiedy to powielony artykuł znajdował się wyżej w wynikach wyszukiwania w stosunku do oryginału.

Firmy tworzące strony wspomagające pozycjonowanie (tego typu strona zawiera najczęściej kilka podstron, na których umieszczane są linki do interesujących i powiązanych tematycznie witryn) umieszczają na nich najczęściej unikalną treść, która jest kreowana przez osoby zwane copywriterami. Trudnią się one tworzeniem tekstów tematycznych na zlecenie, a sama tematyka jest z reguły narzucona. Częstym procederem jest natomiast synonimizacja takiej treści i wykorzystywanie jej na kilku lub nawet kilkunastu stronach. Im tekst jest lepiej zsynonimizowany, tym jest większa szansa, że strona zostanie zindeksowana (znajdzie się w indeksie wyszukiwarki). W przypadku zwiększania ilości treści będącej kopią konkretnego tekstu zmniejsza się jego wartość pod kątem SEO. Widać zatem, że nastawianie się na jakość tworzenia, a nie na ilość, przynosi znacznie lepsze rezultaty.

Sposobów na znalezienie kopii artykułu w internecie jest kilka, a najczęściej stosowanym jest skopiowanie części tekstu i analizowanie wyświetlanych wyników stron ze zduplikowaną treścią. Im dłuższy będzie fragment sprawdzanego tekstu, tym precyzyjniej określimy, czy w indeksie wyszukiwarki znajduje się kopia artykułu. Często korzysta się także w tego typu poszukiwaniach ze specjalnie do tego przeznaczonej wyszukiwarki: www.copyscape.com.

+
Brak komentarzy
Dodaj własny
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.