Długi ogon jako nieoceniona promocja dla e-sklepu

Długi ogon (tzw. long tail) jest coraz częściej wykorzystywany do promocji sklepów on-line w wyszukiwarkach. Mateusz Zyguła – CEO widzialni.pl mówi o specyfice pozycjonowania szerokiego i podpowiada, kto i w jaki sposób może skorzystać z tej formy pozycjonowania, aby było to najbardziej skuteczne i opłacalne. Więcej informacji na temat the long tail znajdziecie w artykule „Pozycjonowanie z długim ogonem” w marcowym numerze miesięcznika Marketing w praktyce.
Ciekawostki o pozycjonowaniu szerokim znajdziecie także w publikacji portalu www.dlahandlu.pl, pt. Obecność e-sklepu powyżej 10. miejsca w Google zwiększa obroty o 90 proc. Mateusz przybliża tematykę SWLi oraz naturalnych linków w procesie pozycjonowania szerokiego, jak również najważniejszych czynników wpływających na pozycję strony w wyszukiwarce, filtrów nakładanych na strony przez Google, a także znaczenia algorytmu PageRank.
Zapraszam do lektury 🙂